. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21875 تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | 13:11 ب.ظ

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان خبر داد;

۳۸ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری آماده افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر

  به گزارش سایت کنارصندل، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از افتتاح و بهره برداری از ۳۸ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال خبر داد. محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ، ضمن تبریک […]

 

به گزارش سایت کنارصندل، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از افتتاح و بهره برداری از ۳۸ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال خبر داد.

محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ، ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۸ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال در جنوب کرمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

دکتر کردستانی تصریح کرد : این پروژه ها شامل اجرای عملیات های آبخیزداری مکانیکی نظیر سنگی ملاتی ، گابیونی و خاکی ؛ پروژه های بیومکانیکی شامل بانکت بندی ، تراسبندی و … و همچنین عملیات بیولوژیک آبخیزداری همچون نهالکاری ، بذرپاشی ، بذرکاری و کپه کاری خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر موارد ذکر شده پروژه هایی نظیر توسعه جنگل با نهال ، پروژه های ترسیب کربن، نهالکاری مناطق بیابانی، احداث بادشکن بیولوژیک اطراف مزارع، تأمین و جایگزینی سوخت مناسب ، اجرای کمربند حفاظتی از طریق احداث بنچ مارک و مبارزه با آفات و بیماری های جنگلی بویژه لورانتوس ، از جمله پروژه هایی هستند که در ۷ شهرستان جنوب کرمان شاهد افتتاح و بهره برداری از آنها در دهه مبارک فجر خواهیم بود.

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان در ادامه به دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های جنوب کرمان نیز هماهنگ با ستادهای برگزاری دهه فجر به منظور هرچه باشکوهتر برگزارشدن مراسمات این ایام ، برنامه های ویژه ای را همچون رژه موتوری در روز ۱۲ بهمن ، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا ، برگزاری جشن انقلاب با حضور خانواده های کارکنان ، شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و … را برگزار خواهند کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =