افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۷ پروژه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دهه فجر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: ۱۰۷ پروژه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، محمدرضا بیرجندی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: توجه به زیرساختهای درمانی در دستور کار دولت قرار گرفت و در این راستا توسعه چشمگیری در ساخت فضاهای مورد نظر در منطقه جنوب کرمان صورت گرفته است.

 

وی افزود: در ایام مبارک دهه فجر سالجاری بیش از ۱۰۷ پروژه در حوزه تحت پوشش دانشگاه عملیات احداث آن آغاز و یا به بهره برداری میرسند.

وی با بیان اینکه از این تعداد عملیات احداث ۸۸ پروژه شامل مرکز بهداشتی و درمانی، پایگاه بهداشتی و درمانی، مرکز ستاد شبکه و … در جنوب کرمان آغاز میشود، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژهها بیش از ۲۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات عمرانی تأمین میشود.

 

بیرجندی افزود: ۱۹ پروژه مانند زایشگاه، مرکز بهداشت و … هم در این ایام در مناطق مختلف تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری میرسد که بیشتر این پروژهها کاربری درمانی دارند.

 

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت با اشاره به اهمیت توسعه پایدار در منطقه و توجه دانشگاه به این مقوله در پیشبرد اهداف خود خاطرنشان کرد: بیمارستان سید الشهدا (ع) شهرستان رودبار در این ایام به بهره برداری میرسد، تاکنون برای تجهیز بخشهایی که در مرحله نخست در این بیمارستان راه اندازی میشود، ۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و با حضور پزشکان متخصص در بخشهای جدید تجهیزات آن نیز تأمین میشود.

پایان پیام /.