. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21878 تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 | 09:03 ق.ظ

پیکر خبرنگار استان کرمان در جیرفت تشییع شد/تصاویر

پیکر زنده یاد علی مختاری خبرنگار هفته نامه کمنزیل با حضور اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر و جمعی از مسئولان محلی و منطقه ای در جیرفت تشییع شد.   به گزارش کنارصندل ،علی مختاری متولد ۱۳۵۲ فعالیت خبری خود را از سال ۸۷ در نشریه کمنزیل آغاز کرد و سحرگاه روز سه شنبه ۱۲ بهمن به […]

پیکر زنده یاد علی مختاری خبرنگار هفته نامه کمنزیل با حضور اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر و جمعی از مسئولان محلی و منطقه ای در جیرفت تشییع شد.

 

به گزارش کنارصندل ،علی مختاری متولد ۱۳۵۲ فعالیت خبری خود را از سال ۸۷ در نشریه کمنزیل آغاز کرد و سحرگاه روز سه شنبه ۱۲ بهمن به دیار باقی شتافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان عصر سه شنبه در حاشیه این آیین ضمن تسلیت این ضایعه به جامعه رسانه ای گفت: زنده یاد علی مختاری خبرنگار و روزنامه نگار شهرستان جیرفت پس از ۲ سال مبارزه با بیماری درگذشت و جامعه رسانه ای استان و منطقه را داغدار کرد.
حسین اسحاقی خاطرنشان کرد: رسالت خبرنگاری خطیر است و زنده یاد مختاری در این مدت به رسالتی که بر دوش داشت، جامه عمل پوشاند.
وی گفت: زنده یاد مختاری با آنکه در بستر بیماری بود اما تا آخرین ساعات عمر خود لحظه ای دست از قلم زدن و اطلاع رسانی بر نداشت.
مدیر مسئول هفته نامه کمنزیل هم گفت: مرحوم مختاری فردی پیگیر بود و کاری که به وی محول می شد با دقت و پشتکار آن را به سرانجام می رساند و سعی کرد با اطلاع رسانی صحیح رسالتی که بر عهده داشت به خوبی عمل کند.
علی دلفاردی خاطرنشان کرد: تهیه اخبار در حوزه های مختلف و ارائه گزارش های مستند و اثربخش، بخشی از کارنامه فعالیت وی می باشد.
وی گفت: مرحوم مختاری از بیماری ‘ای ال اس’ رنج می برد که با توجه به تشدید این بیماری در یک سال گذشته قادر به حرکت نبود اما تا ساعات پایانی عمر خود با ارائه اخبار و گزارش های در شبکه های مجازی فعال بود.
پیکر زنده یاد علی مختاری با حضور امام جمعه جیرفت، فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، اصحاب رسانه و مسئولان از مقابل منزلش تشییع و در بهشت زهرای شهر جیرفت به خاک سپرده شد.

نظرات بینندگان:

  1. آشنا گفت:

    روحش شاد ویادش گرامی .که بعد از فوت پدر سنگ زیرین آسیاب بود برای خانواده خواهر و مادر خود .دعای خیر همه ما بدرقه آخرتش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =