آغاز احداث ۱۱ پروژه همزمان با دهه فجر در جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت، محمدرضا مشایخی در آیین کلنگ زنی ساختمان ستاد مرکز بهداشت جیرفت بیان داشت: فاز نخست این پروژه بیش از یک هزار متر مربع است که با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال طی یک سال احداث میشود فاز دوم نیز ۱۰۰۰ متر مربع است.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای رئیس و معاون توسعه دانشگاه برای پیگیری احداث این فضاها برای ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه افزود: به جز پروژه ستاد مرکز بهداشت یک مرکز خدمات جامع سلامت شهری، هفت پایگاه بهداشتی و درمانی و سه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی بهداشتی و درمانی هم احداث میشود.

مشایخی تصریح کرد: در مجموع ۹ میلیارد تومان اعتبار احداث این ۱۱ پروژه است که عملیات ساخت آن در دهه مبارک فجر سال جاری در جیرفت آغاز میشود.

اقدامات علوم پزشکی جیرفت در زمینه اجرای طرح تحول سلامت قابل تقدیر است

احمد امینی روش فرماندار جیرفت در این آیین ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای انقلاب اظهار داشت: علی رغم محدودیتها و تحریمها دولت طرح تحول سلامت را به خوبی عملیاتی کرده است و میبینیم که کارهای قابل توجهی در جیرفت در این راستای صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان در زمینه ساخت فضاها و تجهیزات بهداشتی و درمانی در راستای اجرای طرح تحول سلامت در جیرفت هزینه شده است که جا دارد از تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این راستا تشکر کنیم.

 

امینی روش گفت: انجام این اقدامات نشان از توجه دولت به حوزه سلامت است و امروز امنیت خاطری برای مردم در حوزه درمانی و بهداشتی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کفران نعمت است اگر بخواهیم خدمات نظام را نادیده بگیریم، خاطرنشن کرد: در زمینههای مختلف خدمات بزرگی به مردم ارائه شده است و با فراهم شدن زیرساختها در روستاها رغبت مهاجرت به شهرها کمتر شده است.