کارکنان ادارات عنبرآباد پیاده روی و ورزش صبحگاهی را در راستای اجرای برنامه خود مراقبتی سازمانی انجام دادند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر کارکنان شبکه بهداشت عنبرآبد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.
در این روز و به همت شبکه بهداشت عنبرآباد کارکنان ادارات این شهرستان پیاده روی و ورزش صبحگاهی در راستای اجرای برنامه خود مراقبتی سازمانی انجام شد.

شبکه بهداشت عنبرآباد در این روز نمایشگاه عملکرد واحدهای شبکه بهداشت عنبراباد و برپایی جشن انقلاب و ولادت حضرت زینب و روز پرستار همراه با موسیقی محلی و گروه تیاتر باحضور دکتر مطهری معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ،دکتر کمالی پور نماینده محترم ،فرماندار شهرستان و سایر مسولین محلی برگزار نمود.

افتتاح کلینیک تخصصی امام سجاد با حضور سه متخصص داخلی ،کودکان و نوزادان و زنان و زایمان و ازمایشگاه ریوی و پاسگاه پلیس با اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال که راه اندازی کلینیک تخصصی دسترسی مردم را به پزشکان متخصص راحت تر می کند از دیگر برنامه های چهارمین روز دهه فجر در عنبرآباد بود.
لازم به ذکر است آزمایشگاه ریوی عنبرآباد جهت شناسایی بیماران مسلول که قبلا مجبور بودند جهت انجام آزمایشات به شهرستان های مجاور مراجعه کنند.
همچنین کانکس پلیس جهت حفظ امنیت روانی و فیزیکی پرسنل اورژانس و مراجعین نیز افتتاح شد.
در این روز کلنگ زنی ساختمان ستاد شبکه بهداشت و دوپایگاه بهداشتی و ۶خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت نیز انجام شد.

گفتنی است این اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان در راستای طرح جامع نظام سلامت در دولت تدبیر و امید انجام شد.