. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 22045 تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395 | 00:08 ق.ظ

حضورنماینده پنج گنج جنوبی و فرماندار کهنوج در بیمارستان کهنوج و تبریک روز پرستار به پرستاران

به گزارش خبرنگار کنارصندل از کهنوج، ابوذر عطاپور فرماندار کهنوج در این روز هم چنین از بخش عمومی و بخش های ویژه این بیمارستان بازدید به عمل آورد و در راستای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان، تاکیداتی نمود. عطاپور فرماندار کهنوج به همراه دکتر حمزه نماینده پنج گنج جنوبی در مجلس شورای اسلامی […]

به گزارش خبرنگار کنارصندل از کهنوج، ابوذر عطاپور فرماندار کهنوج در این روز هم چنین از بخش عمومی و بخش های ویژه این بیمارستان بازدید به عمل آورد و در راستای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان، تاکیداتی نمود.

عطاپور فرماندار کهنوج به همراه دکتر حمزه نماینده پنج گنج جنوبی در مجلس شورای اسلامی در این روز هم چنین از بخش عمومی و بخش های ویژه این بیمارستان بازدید به عمل آورد و در راستای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان، تاکیداتی نمود.

همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار فرماندار کهنوج و نماینده کهنوج با حضور در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج ضمن اهدا گل، این روز را به پرستاران و کادر درمانی تبریک گفت.

فرماندار کهنوج در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه پرستاران با تلاش خالصانه و سرشار از مهر و محبت ، روح سلامتی و زندگی را در تن رنجور و بدن خسته بیماران می دمند، خاطر نشان نمود: مشاغلی هم چون پرستاری را که با درد و رنج مردم سروکار دارد، نباید به دیده یک شغل نگریست، چرا که روح ایثار و فداکاری در اعمال پرستاران متجلی است.

عطاپور با بیان این که شغل شریف و پر زحمت پرستاری، تفسیر زیبایی از فداکاری، مهربانی و نوع دوستی است، افزود: بی گمان تعیین این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران و تلاش شان ، وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

فرماندار کهنوج در این روز همراه با دکتر حمزه نماینده مردم پنج گنج جنوبی درمجلس شورای اسلامی و امام جمعه کهنوج و آقای دکتر دانشور از نخبگان فرهنگی جنوب استان و بعضی مدیران شهرستانی، هم چنین از بخش عمومی و بخش های ویژه این بیمارستان بازدید به عمل آورد و در راستای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان، تاکیداتی نمود.

انتشاردهنده: محمدعلی شاه محمدی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 9 =