. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22055 تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395 | 06:33 ق.ظ

فرماندار جیرفت:

۱۰ مدرسه خیرساز در بخش اسماعیلی این شهرستان احداث شده است/تصاویر

به گزارش کنارصندل ،فرماندار جیرفت گفت: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید ۱۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در بخش اسماعیلی این شهرستان احداث شده است. احمد امینی روش روز یکشنبه در حاشیه افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید چمران بخش اسماعیلی افزود: خوشبختانه میزان مشارکت خیرین استان در ساخت مدارس نسبت به سال […]

به گزارش کنارصندل ،فرماندار جیرفت گفت: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید ۱۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در بخش اسماعیلی این شهرستان احداث شده است.

احمد امینی روش روز یکشنبه در حاشیه افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید چمران بخش اسماعیلی افزود: خوشبختانه میزان مشارکت خیرین استان در ساخت مدارس نسبت به سال های گذشته بیش از پیش افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: بعد از استقرار دولت تدبیر و امید، شهرستان جیرفت به جایگاه اصلی خود در آموزش و پرورش دست یافته و با افتخار می گوییم که امروز در موقعیت بسیار مناسبی از لحاظ شاخص های آموزشی هستیم.
وی گفت: این ۱۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت ساخته شده است.
فرماندار جیرفت با بیان این که ۹۶ مدرسه با هفت هزار دانش آموز در بخش اسماعیلی فعال است افزود: خوشبختانه امروز هم شاهد افتتاح یک مدرسه ۶ کلاسه با ۴۱۲ متر زیربنا و اعتبار پنج میلیارد و ۷۰ میلیون ریال توسط بنیاد برکت هستیم تا بتوانیم تمامی نقاط دور افتاده این شهرستان را زیر پوشش آموزش قرار دهیم.
وی با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و احداث طرح های مدرسه‌ سازی گفت: ۱۲ درصد دانش‌ آموزان این شهرستان در مدارس غیردولتی تحصیل می ‌کنند که توسعه سرمایه ‌گذاری در حوزه مدرسه ‌سازی می ‌تواند این تعداد را افزایش دهد.
وی سرمایه‌ گذاری در آموزش و پرورش را زمینه‌ ساز توسعه جامعه دانست و بیان کرد: افزایش مشارکت مردمی با توجه به کمبود بودجه و منابع می‌ تواند برخی کاستی را جبران کند.
سه هزار و ۸۰۰ فرهنگی، کار تعلیم و تربیت ۴۰ هزار دانش آموز را در ۴۲۵ مدرسه شهرستان جیرفت بر عهده دارند.
شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =