. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 22167 تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | 16:57 ب.ظ

فرماندار جیرفت:

۱۱ طرح عمرانی در جیرفت به بهره برداری رسید

۱۱ طرح عمرانی با سرمایه گذاری ۲۲۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۸۵ نفر در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید. فرماندار جیرفت روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی جیرفت در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح کارخانه درب و پنجره ‘یو پی وی سی’، کارگاه تولید کیک و […]

۱۱ طرح عمرانی با سرمایه گذاری ۲۲۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۸۵ نفر در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار جیرفت روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی جیرفت در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح کارخانه درب و پنجره ‘یو پی وی سی’، کارگاه تولید کیک و انواع شیرینی، سه سردخانه، تولید انواع قیر، آب مقطر و نایلون و نایلکس از مهمترین طرح هایی بود که امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید.
احمد امینی روش ادامه داد: افتتاح این طرح ها می تواند بسیاری از مشکلات کنونی شهر جیرفت را در زمینه اشتغالزایی برطرف کند.
وی با بیان اینکه کشاورزی محور اصلی توسعه در این شهرستان است افزود: نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی در این حوزه یکی از دغدغه های کشاورزان جیرفت محسوب می شد که امیدواریم با افتتاح این طرح ها بتوانیم تا اندازه ای به رفع دغدغه کشاورزان این منطقه کمک کنیم.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز صادرات را حلقه مفقوده محصولات کشاورزی بیان کرد و افزود: جنوب استان کرمان دارای پتانسیل های بالایی در تمام بخش هاست و باید با فراهم کردن زمینه صادرات، استعدادهای بالقوه این منطقه را بالفعل کنیم.
یحیی کمالی پور اظهار کرد: نباید اجازه دهیم با فعالیت در بخش کشاورزی از حوزه صنعت مغفول بمانیم و لازم است به صنعت و معدن در کنار بخش کشاورزی توجه ویژه ای شود تا بتوانیم نیازهای مردم این منطقه را به خوبی تامین کنیم.
شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
جیرفت دارای بزرگترین گلخانه طبیعی جهان است و سالانه از این شهرستان ۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی به سایر نقاط کشور صادر می شود.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 8 =