. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22232 تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 | 21:12 ب.ظ

طی مراسمی:

از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان جیرفت تقدیر شد

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز چهارشنبه، جلسه تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی جیرفت در سالن اداره اصناف با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان وجمعی از مسوولین ادارات و کارکنان انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد. سرهنگ ماشالله ملایی فرمانده انتظامی جیرفت با تبریک دهه مبارک فجر گفت: نیروی انتظامی متولی برقراری نظم امنیت در […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز چهارشنبه، جلسه تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی جیرفت در سالن اداره اصناف با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان وجمعی از مسوولین ادارات و کارکنان انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد.

سرهنگ ماشالله ملایی فرمانده انتظامی جیرفت با تبریک دهه مبارک فجر گفت: نیروی انتظامی متولی برقراری نظم امنیت در جامعه است و در راستای استقرار اساسی ترین نیاز انسانی یعنی امنیت و آرامش شبانه روز تلاش می کند تا زمینه بروز جرائم و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه کاهش یا حذف شود.

وی افزود: نیروی انتظامی از مردم و در کنار مردم است و تلاش می کند درانجام وظایف ماموریت ها بیش از پیش به مردم نزدیک و وارد یک ارتباط دو سویه پایدار شود.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس واجرای طرح های مختلف انتظامی درسطح شهرستان و همکاری سازنده همه اقشار مختلف جامعه ما شاهد کاهش وقوع جرائم هستیم که امید است این روند ادامه داشته باشد.

 

درادامه این مراسم حجت الاسلام کرمی پور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان جیرفت ضمن قدردانی از زحمات کارکنان سبزپوش نیروی انتظامی بیان داشت: انقلاب اسلامی ما مقدمه ای برای انقلاب حضرت مهدی (عجل الله) است و قرن بیستم چندین انقلاب به وقوع پیوست که هیچگونه اثری از آنها باقی نیست چون از اساس مشکل داشته اند.

وی با اشاره به این که امروز قدرتهای پوشالی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل از هم پاشیده شده اند گفت:ما باید شاکر خداوند متعال باشیم که این همه عزت و سربلندی و اقتدار به ما عطا کرده است و قدر این انقلاب را باید بیش از پیش دانست.

وی افزود : تمام دستاوردهای نظام به دلیل راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و بهره مندی از نعمت ولایت است و ما امنیت امروز ایران را مرهون خون شهدا وتدابیر رهبری فرزانه هستیم.

گفتنی است درپایان این مراسم با تقدیم لوح و هدایایی ازکارکنان سخت کوش نیروی انتظامی تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است چند شب قبل ستواندوم اسماعیل ایرانپور با کمک به یک ماشین در راه مانده ضمن نشان دادن تعامل نیروی انتظامی با مردم یکی از دلایل برگزاری این مراسم تقدیر را فراهم کرده بود.

 

سایت کنارصندل بر خود لازم میداند از زحمات همه نیروهای نظامی و امنیتی شهرستان جیرفت بویژه جناب سرهنگ ملایی تشکر و قدردانی داشته باشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =