. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 22221 تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 | 20:44 ب.ظ

با حضور امام جمعه و نماینده مردم جیرفت:

جشن دانشگاه پیام‌نور جیرفت به‌مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز چهازشنبه، جشن دانشگاه پیام‌نور جیرفت به‌ مناسبت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه و نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، اساتید و دانشجویان در سالن شهید مداحی پور برگزار شد. حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه جیرفت در این جشن اظهار داشت: انقلاب اسلامی […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز چهازشنبه، جشن دانشگاه پیام‌نور جیرفت به‌ مناسبت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه و نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، اساتید و دانشجویان در سالن شهید مداحی پور برگزار شد.
حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه جیرفت در این جشن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پیشرفت‌های خوبی در زمینه نانو، هسته‌ای، شبیه‌سازی و موشکی به‌دست آورده و همه این پیشرفت‌ها به برکت این نظام مقدس است.
وی ادامه داد: ایران در زمینه موشکی پیشرفت خوبی داشته است لذا همه این پیشرفت‌ها به‌ برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: اسلام اهمیت زیادی به علم و دانش دارد زیرا علم موجب قدرت و پیشرفت می‌شود و یکی از دستاوردهای انقلاب، پیشرفت علم است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور جیرفت هم ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای نسل جوان تشریح شود تا نسل جوان و آینده‌ساز از این انقلاب محافظت کنند.
دکترفاطمه عسکری افزود: دهه مبارک فجر یادآور تاریخ انقلاب اسلامی است و باید این دوران گرامی داشته شود.
یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد نیز ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: ایجاد فضاهای دانشگاهی یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است لذا باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه‌ها و محیط‌های آموزشی سبب پیشرفت منطقه و کشور هستند بنابراین جوانان با کسب علوم زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و معدنی منطقه جنوب کرمان گفت: علم باید در کنار صنعت قرار گیرد تا نتیجه مطلوبی داشته باشد و پیگیر محقق شدن این مهم در جنوب کرمان هستیم.
کمالی‌پور افزود: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها برای کاهش مشکلات منطقه جنوب کرمان استفاده کرد و این نیاز به همکاری همه دستگاه‌های مربوطه دارد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان دنبال ایجاد بدبینی مردم نسبت به انقلاب هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است، بنابراین باید این دستاوردها به مردم گزارش تا نقشه‌های دشمن خنثی شود.
وی خاطرنشان کرد: جوانان با روحیه ولایتمداری و تلاش جهادی در عرصه کسب و علم تلاش کنند تا سبب پیشرفت کشور شوند.
کمالی‌پور تصریح کرد: نسل جوان باید انقلاب و تاریخچه آن را بشناسد و با بصیرتی که مد نظر رهبری است برای پیشرفت کشور تلاش کند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که بعد از گذشت چند دهه سرزنده است و این به برکت ولایت و مردمی بودن انقلاب است.
نماینده مردم شهرستان‌‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز این انقلاب با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهان تشنه از عدالت را با آرمان‌های خود سیراب می‌کند و در حال صادر کردن برند خود به تمام دنیا است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران چراغ را برای نهضت‌های آزادی‌بخش دنیا روشن کرده است و به‌عنوان الگویی در دنیا است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =