دعوت فرماندار شهرستان جیرفت از مردم جیرفت جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

?? به گزارش کنارصندل ، فرماندار شهرستان جیرفت با صدور پیامی مردم شهرستان جیرفت را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در طول چند دهه گذشته، مردم همیشه در صحنه شهرستان جیرفت با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز جامعه ایران با اتحاد و همدلی تحت لوای رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده اند که راه امام خمینی(ره) و شهیدان را ادامه خواهند داد و لحظه ای از ارزش های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

و ۲۲ بهمن روز تجلی وحدت ، اقتدار ملی و بیعت مجدد با آرمانهای مقدس شهداء ، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است . ۲۲ بهمن یوم الله است . مردم سراسر ایران در این روز با اراده ای پولادین می آیند تا حماسه ای دیگر خلق کنند برای پیوستن به دریای اراده و وحدت ، فردا همه و همه در کنار هم و در صفوف به هم فشرده و نورانی حضور می یابیم تا به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کرده باشیم و دشمنان اسلام را مأیوس نمائیم .

اینجانب ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم شهرستان جیرفت که در دهه مبارک فجر با جشن ها و برنامه های مختلف این ایام را گرامی داشتند ، دعوت می نمایم فردا جهت شرکت در راهپیمایی اقتدار آمیز مردم شهرستان جیرفت از میدان شهدای گمنام تا محل مصلی شهرمان و نیز شرکت در نماز باشکوه روز جمعه حضور به هم رسانید

 

احمد امینی روش

فرماندار شهرستان جیرفت