. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22312 تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1395 | 21:21 ب.ظ

امام جمعه اسماعیلی در نماز‌ جمعه امروز:

امروز روز وحدت ملت جمهوری اسلامی بود

به گزارش سایت کنارصندل، امام جمعه بخش اسماعیلی جیرفت در خطبه های این هفته، ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی گفت: انحصارگری انسان را بسوی فنا سوق می دهد و انحصارگری امروز متاسفانه در کشور رایج است و حتی ارزاق مردم منحصر چند نفر است. حجت الاسلام نوزایی افزود: همان گونه جریان خون در […]

به گزارش سایت کنارصندل، امام جمعه بخش اسماعیلی جیرفت در خطبه های این هفته، ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی گفت: انحصارگری انسان را بسوی فنا سوق می دهد و انحصارگری امروز متاسفانه در کشور رایج است و حتی ارزاق مردم منحصر چند نفر است.

حجت الاسلام نوزایی افزود: همان گونه جریان خون در تمام بدن جریان دارد ثروت هم باید در تمام جامعه باشد و همه ملت از ثروت مساوی برخوردار باشند ولی متاسفانه جامعه دارد بسوی انحصار طلبی می رود و این خطرناک است و این باعث می شود فقرا زیاد شوند.

امام جمعه اسماعیلی با اشاره به دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با مقام معظم رهبری که معظم له در این دیدار فرموند مسولان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند دشمن بزرگی مثل آمریکا قابل اعتماد نیست و نبوده است و مصداق بارز این امر رفتار آمریکا در مسئله برجام است و امروز مردم ملت ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن تو دهنی محکمی به یاوه گویی اخیر رییس جمهور آمریکا زدند.
وی خاطر نشان کرد ترامپ چهره واقعی آمریکا را برای تمام دنیا نشان داد و این ماهیت شیطان است.

امام جمعه بخش اسماعیلی اظهار کرد: حقوق بشر آمریکا این است که کودک پنج ساله را دست بند زدند و دولت قبل امریکا نیز باعث ایجاد داعش و گروههای تکفیری شد و از فتنه سال ۸۸نیز حمایت کرد.

حجت الاسلام نوزایی گفت; امروز آمریکا به بهانه های مختلف ایران را تحریم می کند و امروز بهانه ان توان موشکی ایران است و امروز به کوری چشم دشمنان ما به مرز خودکفایی ساخت موشک رسیدیم و با توان ادامه خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: امروز حرف از گزینه های روی میز می زنند و این غلط های زیادی دولت قبل از وی نیز می کرد وجرات چنین غلطی را ندارد.

امام جمعه بلوک با اشاره به حضور مردم بخش اسماعیلی در راهپیمایی ۲۲بهمن بیان کرد: مردم جواب خود را به یاوه گویان دادند و امروز روز قدرت عظمت ملت ایران و روز وحدت ملت جمهوری اسلامی بود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =