با هزینه ۸۰ میلیارد ریال،تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی در جیرفت به بهره برداری رسید/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی جیرفت روز پنجشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش کنارصندل ،رئیس شورای شهر جیرفت در حاشیه بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی این شهر گفت: برای اجرای عملیات عمرانی این پل شامل دیوارسازی نهر، زیرسازی آسفالت، احداث عرشه پل، فضای سبز، روشنایی و دیگر موارد ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
سید کمال خوشکام ادامه داد: ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات این طرح از محل منابع ملی و ۵۰ میلیارد ریال هم از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است.
وی اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی جیرفت بعد از سه سال و نیم از زمان آغاز عملیات اجرایی آن با طول ۵۶۰ متر مربع و عرض دهانه ۹۰ متری در ۲ باند به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: این زیرگذر راه ارتباطی مردم جنوب استان کرمان را به فرودگاه جیرفت تسهیل می کند و با احداث آن، ترافیک را در خیابان های مرکزی این شهر بخصوص خیابان شهید رجایی کاهش می دهد.
وی گفت: افتتاح تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی جیرفت علاوه بر رفع مشکلات ترافیکی و دسترسی‌ های بهتر شهروندان در کاهش آلودگی هوا و صرفه ‌جویی زمان سفر نیز موثر خواهد بود.

تصاویر: محمدرضا براهام