۲۰۰ بسته اقلام فرهنگی توسط موسسه فرهنگی و هنری سفیران جنوب کرمان در جیرفت توزیع شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزاش سایت کنارصندل، سال‌هاست که رسانه ها و بعضا مسوولان از محرومیت مناطق جنوبی استان کرمان گفته و نوشته اند و البته که اقداماتی برای رفع محرومیت انجام شده اما در برابر حجم زیاد مشکلات، کفایت نکرده است.
جنوب کرمان از محرومیت مزمن رنج می برد که بخشی از این محرومیت به دلیل فقر فرهنگی و بخشی هم بواسطه فقر اقتصادی است.

در راستای حمایت از محرومین و ترویج، توسعه و اشاعه ی فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان اخیرا «موسسه ی فرهنگی هنری سفیران جنوب کرمان » که دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیش از ۲۰۰ بسته اقلام فرهنگی شامل لوازم التحریر، کیف و کتابهای کمک آموزشی در میان کودکان محروم شهرستان جیرفت توزیع و اهدا نموده است.

 

سعید سالارگنجی، رییس هیات مدیره این موسسه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:
درهمین راستا یکی از وظایف این موسسه، توزیع محصولات و بسته های فرهنگی است و نظر به اهمیت و ضرورت ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان و حتی خانواده ها با تصویب هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب، با مشارکت شرکت گلدیران، کتاب ها ی گاج و مجلات کمک آموزشی و همچنین کیف و لوازم التحریر تهیه و آماده سازی و در میان خانواده ها و دانش اموزان بی ا بضاعت شهرستان اهدا و توزیع شد.

 

حاج آقا نادر حامدی مدیرعامل موسسه سفیران جنوب هم افزود:
با رایزنی هایی که با واحد فرهنگی شرکت گلدیران داشتیم خوشبختانه این شرکت نظر مناسبی نسبت به انجام اقدامات فرهنگی در منطقه جنوب کرمان از خود نشان داده است.
وی افزود: خوشبختانه کودکان و نوجوانان از طرح اهدای کتاب استقبال کردند و با عنایت به این که یکی از جوامع هدف موسسه در اهدا بسته های فرهنگی(خانواده) هاست، در این خصوص نیز برنامه ها و اقدامات تازه ای در هیات مدیره به تصویب رسیده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب کرمان از فعالیت های فرهنگی و رسانه ای « گلدیران» به ویژه مدیرعامل محترم و مسئول روابط عمومی و اعضای این شرکت تقدیر و تشکر نمود.