. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22429 تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 | 12:08 ب.ظ

از هنرمندان برگزیده و بسیجی عنبرآباد در همایش سالیانه سوگواره چله حسینی تقدیر شد

به گزارش سایت‌کنارصندل، با حضور منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از برگزیدگان هنرهای تجسمی و داستان تقدیر شد. در همایش سالیانه هنرمندان بسیجی از برگزیدگان داستان و هنرهای تجسمی سوگواره چله حسینی تقدیر شد که در این مراسم هنرمندان شهرستان عنبرآباد با کسب رتبه های برتر خوش درخشیدند. در رشته هنرهای تجمسی حلیمه احمدیوسفی […]

به گزارش سایت‌کنارصندل، با حضور منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از برگزیدگان هنرهای تجسمی و داستان تقدیر شد.
در همایش سالیانه هنرمندان بسیجی از برگزیدگان داستان و هنرهای تجسمی سوگواره چله حسینی تقدیر شد که در این مراسم هنرمندان شهرستان عنبرآباد با کسب رتبه های برتر خوش درخشیدند.

در رشته هنرهای تجمسی حلیمه احمدیوسفی رتبه سوم گرافیک، اسحاق بلوچی برگزیده طراحی و نقاشی و علی جنبش رتبه سوم کاریکاتور از عنبرآباد، را به خود اختصاص دادند.
در رشته داستان عبدالرضا حسینی رتبه اول، اسماعیل ملایی رتبه سوم، و مهری جبالبارزی از عنبرآباد برگزیدگان این بخش بودند.
محمد الله توکلی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان عنبرآباد ضمن تقدیر از هنرمندان کانون بسیج هنرمندان این شهرستان گفت: هنری ماندگار است که تفکر و اندیشه در خلق آن اثر گذار باشد و هنرمندان بسیجی با فکری خلاق و انقلابی هنر والایی آفریدند.
وی گفت: کانون بسیج هنرمندان شهرستان عنبرآباد توانسته هنرمندان متدین و ولایی را تا جایی که امکان داشته حمایت کند و آن ها همیشه با کمترین امکانات افتخارات بزرگی کسب کرده اند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =