. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 22435 تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 | 13:48 ب.ظ

نماز وحدت در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اقامه شد/ تصاویر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت، ظهر امروز با حضور امام جمعه جیرفت، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت، کارکنان برخی ادارات جیرفت، کارکنان این دانشگاه در ستاد مرکزی علوم پزشکی جیرفت برگزار شد. اخلاص به عمل برکت میدهد حجت الاسلام رضا کرمی پور در این آیین ضمن […]

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت، ظهر امروز با حضور امام جمعه جیرفت، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت، کارکنان برخی ادارات جیرفت، کارکنان این دانشگاه در ستاد مرکزی علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.


اخلاص به عمل برکت میدهد
حجت الاسلام رضا کرمی پور در این آیین ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ایشان در حدیثی فرمودند« از این دنیا سه چیز را انتخاب کرده ام تلاوت قرآن، زیارت پیامبر(ص) و انفاق در راه خدا را» که ما هم به عنوان شیعه باید قرائت قرآن را در شبنه روز داشته باشیم.
وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر بر قرائت قران در حد توان افزود: بعد از نمازها، قبل از خواب و … بهترین فرصت برای تلاوت قرآن و تدبر در آن است.
کرمی پور عنوان داشت: سعی کنید عبادات را خالص برای رضای الهی انجام دهید اخلاص در عمل به آن برکت میدهد.


حجت الاسلام اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های جیرفت در این آیین با اشاره به لزوم توجه به نماز اول وقت در ادارات اظهار داشت: باید به هدف از خلق خود بیشتر توجه کنیم و اهل بیت(ع) را همواره الگوی خود به ویژه در عبادات قرار دهیم.
وی افزود: غصه میخوریم در جامعه اسلامی وقتی کارکنان یک اداره به برگزاری نماز اول وقت توجه نمیکند هر چند این موارد کم است اما باید همین هم نباشد و در ادارات بهترین مکان به محل برگزاری نماز اختصاص داده شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =