ویژه برنامه گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه چهارده معصوم جیرفت برگزار شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،ویژه برنامه گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در فاطمیه اول به همت هیئت مدینه الزهرا سلام الله علیها در حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام برگزار شد. این جلسه با موضوع خشم و بی صبری با استقبال خوب همشهریان همراه بود.

مهمان و سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی بود.

وی خشم را به دو خشم رحمانی و خشم شیطانی تقسیم نمود.

وی افزود: خشم رحمانی خشمی است که در آن عقلانیت وجود دارد همانند خشمی که در یرابر کفار استفاده می‌شود و خشم شیطانی خشمی است که در آن عقلانیت وجود ندارد وی با ابراز تأسف از وجود مصداقهایی از خشم شیطانی در اجتماع امروز ، ابراز امیدواری کرد با بکارگیری دستورات و راهنمایی های معصومین علیهم السلام در کنترل خشم جامعه ای بهتر و زندگی های خانوادگی هر چه شیرین تری داشته باشیم.

 

وی راهکارهای کنترل خشم از دید ائمه اطهار علیهم السلام را داشتن تقوا، تحلم و سکوت دانست و برخی ریشه های بروز خشم را تکبر، حسادت و … دانست.

حجت الاسلام حیدری کاشانی در پایان علاوه بر ارائه راهکارهای متعدد در زمینه کنترل خشم به معرفی یک کتاب مفید با عنوان مهار خشم نوشته نورمراد محمدی از انتشارات دارالحدیث پرداخت.

این مراسم که با پوشش سیمای جمهوری اسلامی جهت پخش تلویزیونی همراه بود با مداحی مداح اهل بیت علیهم السلام امیرمحمدی و پخش کلیپ هایی در خصوص نحوه عزاداری صحیح از کلام رهبری و معرفی شیعه انگلیسی ادامه یافت.