برخی مسؤلین دانشگاهها پای خود را از گلیم فراتر نهاده اند بسیج دانشجویی قاطعانه برخورد میکند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با اشاره به تغییر رویه و نگاه های برخی مسئولین دانشگاه ها گفت: برخی مسئولین دانشگاه ها که تا دیروز خود را بسیجی معرفی می کردند امروز برای ماندن مجبورند ظاهر خود را حفظ کنند؛ ولی پشت قضیه طوری دیگر برنامه ریزی می کنند.

محمودی افزود :این افرادی که دنبال منافع شخصی خود هستند، ظاهر دینی خود را پشت شخصیت واقعی خود نگه می دارند، برای انقلاب، علم و فضای دانشگاهی هیچ تلاشی ندارند، بدنبال تخریب و ترور شخصیت افراد تلاش می کنند و در برابر مسئولان، مدعی حامی رهبر، بسیج و انقلاب هستند، بالاخره یکی از همین روزها که دور هم نخواهد بود هویت واقعی این شخصیت ها بر ملاء خواهیم کرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت بیان کرد: توصیه دیگر این است برخی ها که عهده دار مسئولیت هستند، اول بصیرت خودشان را نسبت به این افراد افزایش دهند و از آن ها حمایت نکنند و بدنبال تصحیح این روند در بعضی از دانشگاه ها باشند.

وی با بیان اینکه ما اینگونه افراد را در صدر انقلاب و اسلام زیاد داشتیم، افزود: به عنوان مثال ما خوارج داشتیم که نماز شب می خواندند ولی کار به جای رسید که به امامشان پشت کردند و در آخر امامشان را به شهادت رساندند.

کیوان محمودی گفت :دانشجویان انقلابی اجازه نخواهند داد با مجموعه های انقلابی که شجره طیبه است و برگرفته از آیات الهی است بازی شود،اگر این افراد پای خود را از گلیم درازتر کنند قاطعانه جلو آن ها ایستادگی خواهیم کرد و اگر در این چند ماه هم چیزی گفته نشده است گفتیم شاید پشیمان شده باشند؛ ولی امروز مجبوریم این اخطار را به برخی مسئولین دانشگاه ها بدهیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جیرفت و عنبرآباد در پایان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان به مسئولین دانشگاهی که انقلابی و حامی واقعی رهبر هستند، جهت پیشبرد اهداف انقلاب، منویات امام(ره)، رهبری در دانشگاه ها و فضای علمی، دلسوزانه مثل همیشه در صحنه بوده و کمک خواهند داد.