. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22502 تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | 10:09 ق.ظ

شهردار جیرفت:

آمادگی ۱۲۰ نیروی شهرداری جیرفت برای مقابله با سیلاب احتمالی

به گزارش کنارصندل ،- شهردار جیرفت با اشاره به بارندگی های شبانه روز گذشته در جنوب کرمان گفت: هم اکنون ۱۲۰ نیروی شهرداری با ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین آماده خدمات رسانی در صورت آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب هستند. امان الله مختاری در حاشیه بازدید از مسیر سیلاب های حاشیه شهر در گفت و […]

به گزارش کنارصندل ،- شهردار جیرفت با اشاره به بارندگی های شبانه روز گذشته در جنوب کرمان گفت: هم اکنون ۱۲۰ نیروی شهرداری با ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین آماده خدمات رسانی در صورت آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب هستند.

امان الله مختاری در حاشیه بازدید از مسیر سیلاب های حاشیه شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته نیز نیروهای شهرداری در چند نقطه از شهر جیرفت از جمله خیابان کشاروزی، حسین آباد و مالک اشتر عملیات مهار سیلاب را داشته اند.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده شهرداری در گذشته از جمله احداث پنج دستگاه پل بر روی رودخانه ملنتی خوشبختانه تاکنون سیلاب مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد نکرده است.

شهردار جیرفت گفت: شهرداری به همراه سایر نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان برای انجام هر گونه عملیات احتمالی ناشی از بارندگی های اخیر آمادگی کامل را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت هم گفت: خوشبختانه از صبح دیروز بارندگی در شهرستان آغاز شده و هم اکنون نیز در تمام نقاط شاهد ریزش این رحمت الهی هستیم.

سید کمال خوشکام تصریح کرد: با توجه به تداوم بارندگی ها تاکنون گزارشی از خسارت به زیرساخت های عمران شهری به شهرداری یا شورای اسلامی شهر ارایه نشده است.

وی گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر تداوم فعالیت سامانه بارشی باید این هشدارهای را جدی گرفت و برای بروز هر گونه خسارت احتمالی آمادگی لازم را داشت که با هماهنگی های انجام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان این آمادگی بین نیروهای شهرداری و سایر عوامل این ستاد ایجاد شده است.

‌بارش رحمت الهی از روز  (دوشنبه) در شهرستان جیرفت آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =