. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 22515 تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | 00:50 ق.ظ

سقف هشت منزل مسکونی در جنوب کرمان تخریب شد

به گزارش سایت کنارصندل، محمود درویشی رئیس جمعیت هلال احمر کهنوج شامگاه جمعه گفت: با اینکه بارش شدید باران موجب خوشحالی مردم شده است و شاید دغدغه مردم درباره خشکسالی و کمبود آب تا حدودی برطرف شده باشد اما ادامه و شدت بارش ها باعث بروز مشکلاتی شده است. وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی […]

به گزارش سایت کنارصندل، محمود درویشی رئیس جمعیت هلال احمر کهنوج شامگاه جمعه گفت: با اینکه بارش شدید باران موجب خوشحالی مردم شده است و شاید دغدغه مردم درباره خشکسالی و کمبود آب تا حدودی برطرف شده باشد اما ادامه و شدت بارش ها باعث بروز مشکلاتی شده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که برای مردم پیش آمده است، فرو ریختن سقف و دیوارهای قدیمی و کاه گلی منازل است که البته قابل پیش بینی بود.
وی گفت: تاکنون سقف ۶ منزل مسکونی در شهرستان کهنوج و ۲ منزل هم در شهرستان فاریاب فرو ریخت و چهار منزل مسکونی در کهنوج به علت غیر قابل سکونت بودن تخلیه شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر کهنوج عنوان کرد: نیروهای امدادگر هلال احمر در منازل آسیب دیده حاضر شدند و چادر و نایلون در اختیار مردم گذاشتند.
وی افزود: همچنین در روستای چاه عبدل فاریاب ۹ خانوار عشایر که در معرض سیلاب قرار داشتند به تجهیز چادر در مکانی دیگر اسکان داده شدند.
درویشی گفت: هم اکنون ۲ اکیپ هفت نفره در شهرستان فاریاب و یک اکیپ هم در کهنوج در حال آماده باش به سر می برند تا در مواقع لازم به مردم این شهرستان ها امدادرسانی کنند.
نزدیک به ۲دهه خشکسالی در استان کرمان باعث کاهش شدید منابع آبی در این منطقه شده است.
سامانه بارشی که از روز یکشنبه این هفته وارد استان کرمان شد همچنان در این استان فعال است. شدت بارش ها در برخی مناطق استان باعث آبگرفتگی، طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب شده و خسارات مالی بر جا گذاشته است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =