. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22587 تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 | 06:28 ق.ظ

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد معرفی شد

به گزارش سایت کنارصندل، روز گذشته یکشنبه یکم اسفندماه با حضور اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مسئولین محلی شهرستان عنبرآباد، امین سالاری به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد معرفی شد. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان عنبرآباد در این آیین با بیان اینکه عدالت فرهنگی مهمتر ازعدالت […]

به گزارش سایت کنارصندل، روز گذشته یکشنبه یکم اسفندماه با حضور اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مسئولین محلی شهرستان عنبرآباد، امین سالاری به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان عنبرآباد در این آیین با بیان اینکه عدالت فرهنگی مهمتر ازعدالت اقتصادی است گفت: فرهنگ تبلور اندیشهافراد در قالب عمل است و مبنای دینی افزایشسطح آگاهی های عمومی مردم را باید در رشدفرهنگی و فکری جست وجو کرد.

امین سالاری افزود: آداب و رسوم یک جامعه استکه فرهنگش را می سازد و در اسلام رشد در حوزهی افکار، اندیشه، قصاید و باورها که به اصطلاحفرهنگ نامیده می شود بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش شورای فرهنگ عمومی بیانکرد: یک جامعه وقتی می تواند روی پای خودبایستد و استقلال و کرامت خود را حفظ کند که ازسطح فرهنگ و دانش بالایی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم به انتظاری کهمردم و هنرمندان عنبرآباد در زمینه فرهنگ و هنردارند جامعه عمل بپوشانیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =