. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 22649 تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395 | 12:44 ب.ظ

جریمه و سود معوقات بانکی کشاورزان بخشیده می شود

  به گزارش سایت کنارصندل، دکتر سید یعقوب موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با اعلام اینکه کشاورزان این منطقه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بانک کشاورزی بدهکار هستند گفت: در راستای اجرای مصوبه اخیر هیات وزیران و قانونی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جریمه و سود بانکی بخشیده […]

 

به گزارش سایت کنارصندل، دکتر سید یعقوب موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با اعلام اینکه کشاورزان این منطقه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بانک کشاورزی بدهکار هستند گفت: در راستای اجرای مصوبه اخیر هیات وزیران و قانونی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جریمه و سود بانکی بخشیده می شود.

وی اظهار داشت: این بخشودگی مشمول کشاورزانی است که زیر یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند و بدهکاران تسهیلات غیر جاری فقط ملزم به پرداخت اصل بدهی هستند و پرداخت سود آن بر عهده دولت است و جریمه تاخیر نیز باید از سوی بانک‌ها بخشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبه فقط برای وام‌های سررسید شده یا وام‌هایی است که در حال بازپرداخت اقساط آن هستند و هنوز سررسید نشده نیز مشمول قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این مصوبه تا آخر سال جاری فقط اعتبار دارد و برای کمک به کشاورزانی تصویب شده است که بر اثر حوادث قهریه دچار آسیب شده اند.

سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =