شورای توسعه فعایت های قرآنی در جنوب کرمان راه اندازی می شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

شورای توسعه فعایت های قرآنی در جنوب کرمان شروع به کار می کند


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: شورای توسعه فعالیت های قرآنی یکی از ظرفیت هایی است که می توان توسط آن، فعالیت های قرآنی را در جامعه نهادینه کرد لذا تلاش می کنیم تا قبل از سال این شورا راه اندازی شود.

به گزارشکنارصندل، حجت الاسلام رضا کرمی پور شامگاه دوشنبه ( ۲ اسفند ) در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در محل دفتر امام جمعه جیرفت ضمن تشکر از ستاد دهه فجر و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: بارش رحمت الهی موجب خوشحالی همه مردم شد و جا دارد شاکر لطف الهی باشیم.

 

وی با اشاره به صحبت های مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی، افزود: در مبحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید توسط مسئولین عملیاتی شود تا بتوانیم کمی از دغدغه های مقام عظمای را بکاهیم.

امام جمعه جیرفت اظهار داشت: مقابله با تجمل گرایی و راه اندازی گفتمان دینی در مدارس از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و همچنین انتظار می رود که دغدغه مسئولین نسب به فعالیت های فرهنگی بیشتر شود تا شاهد تاثیر مثبت حرکت های فرهنگی در سطح جامعه باشیم.

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به موضوعات پیشنهادی در دستور کار شورای فرهنگ عمومی در سال آینده، گفت: سبک زندگی و الگوی مصرف، اخلاق عمومی، اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی از جمله مواردی است که می تواند متناسب با شرایط منطقه اصلاحاتی در آن انجام شود و در دستور کار شورا در سال آینده قرار گیرد.

 

به گفته وی شورای توسعه فعالیت های قرآنی یکی از ظرفیت هایی است که می توان توسط آن، فعالیت های قرآنی را در جامعه نهادینه کرد لذا تلاش می کنیم تا قبل از سال این شورا راه اندازی شود.

 

منبع:شبستان