. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 22651 تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1395 | 07:42 ق.ظ

دومین گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان دارالولایه جیرفت امروز پنجشنبه برگزار می شود

به گزارش سایت کنارصندل، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت: دومین گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان دارالولایه جیرفت با حضور حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار سابق استان کرمان (۵ اسفند) در مسجد جامع جیرفت برگزار می شود. محمودی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک هدیه الهی […]

به گزارش سایت کنارصندل، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت: دومین گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان دارالولایه جیرفت با حضور حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار سابق استان کرمان (۵ اسفند) در مسجد جامع جیرفت برگزار می شود.

محمودی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک هدیه الهی است که با درایت حضرت امام رضوان الله علیه، بصیرت مردم و خون شهیدان به دست آمده است و هم اکنون نیز با هدایت هوشمندانه مقام عظمای ولایت به راه خود با اقتدار هر چه تمام تر در داخل و خارج از کشور ادامه می دهد.

 

وی افزود: برای حفظ روحیه انقلابی در میان اقشار مختلف مردم، بصیرت امری اجتناب پذیر است و این امر مستلزم ارائه جلسه ها و برنامه های متعددی است که این روشنگری رقم بخورد.

 

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت عنوان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر انقلابی ماندن اقشار مختلف جامعه، دومین گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان دارالولایه جیرفت با حضور حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار سابق استان کرمان برگزار می شود.

 

محمودی اظهار داشت: این گردهمایی در تاریخ ( ۵ اسفند) در محل مسجد جامع جیرفت بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان دارالولایه جیرفت از خدمات حبیب الله دهمرده تقدیر می شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی موجب شناخت و بصیرت بیشتر در سطح جامعه و در نتیجه شکست نقشه های دشمنان می شود.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =