. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22656 تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1395 | 21:29 ب.ظ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان به مناسبت روز مهندس

به گزارش سایت کنارصندل، احسان عراقی زاده مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان به مناسبت روز مهندس پیام تبریکی صادر کرد: روز مهندس موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرینند. روزپنجم اسفند که در تقویم‌ها روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی “خواجه نصرالدین طوسی ” و “روز […]

به گزارش سایت کنارصندل، احسان عراقی زاده مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان به مناسبت روز مهندس پیام تبریکی صادر کرد:
روز مهندس موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرینند.
روزپنجم اسفند که در تقویم‌ها روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی “خواجه نصرالدین طوسی ” و “روز مهندسی” اعلام شده است را از صمیم قلب به همه مهندسان متعهد،متخصص و ولایتمدار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان وهمه مهندسان خطه غیرت ومردانگی جنوب استان و دیار سرداران رشید اسلام تبریک عرض می کنم.

 

مهندس احسان عراقی زاده افزود:بیش از هفتصد و پنجاه سال از درگذشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصرالدین طوسی می‌گذرد اما هنوز هم دستاوردهای علمی و آراء این دانشمند ایرانی محل رجوع است.

وی بیان کرد: خواجه نصرالدین طوسی از بزرگترین فلاسفه و ریاضی‌دانان و دانشمندان ایرانی است که پس از بزرگانی مانند “فارابی”، “ابوریحان بیرونی”، “ابوعلی سینا” و “رازی ” ظهور کرد و امروز روز بزرگداشت ایشان را روز مهندسی نام گذاری شده است.

وی گفت:مهندس با درک بهتری که از قوانین هستی دارد علاوه بر طراحی تولید و راه اندازی در زمینه نیاز های حال و آینده بشر باید از قدرت تحلیل خود در رسیدن به بهترین بازده تلاش کرده و بهره وری را افزایش دهد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان گفت:این روز موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند مهندس روزت مبارک .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =