. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 22693 تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | 20:20 ب.ظ

یادآوری هفت نکته مهم در هفتم اسفند از حجت الاسلام زادسر جیرفتی به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی

در ۷ اسفند ۹۵، هفت  (۷) نکته به منتخبین ۷ اسفند ۹۴ به گزارش سایت کنارصندل، استاد قلم حجت الاسلام علی زادسر جیرفتی در هفتمین روز از اسفندماه سال نود و پنج، هفت نکته را لازمه یک نماینده مقتدر است را به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: أعوذ بالله من الشیطان الرجیم […]

در ۷ اسفند ۹۵، هفت  (۷) نکته به منتخبین ۷ اسفند ۹۴

به گزارش سایت کنارصندل، استاد قلم حجت الاسلام علی زادسر جیرفتی در هفتمین روز از اسفندماه سال نود و پنج، هفت نکته را لازمه یک نماینده مقتدر است را به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:

أعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
نکته‌ی اول؛
باور کنید که یک سال تمام، از انتخاب شما در چنین شبی گذشت. پلک به هم بزنید، سه سال باقیمانده هم …! پس در نوکری مردم، بر یکدیگر سبقت بگیرید.
نکته‌ی دوم؛
باور کنید که از ۷ اسفند پارسال به بعد، از هر یکصد نفری که به شما سلام می کنند، تلفنی تماس میگیرند، حضوری مراجعه می‌کنند، نودونه (۹۹) نفرشان، با نماینده مجلس شورای اسلامی است، نه با شما. مَثل مردم نسبت به مقامات، همان رابطه مرده شور با میت است.
نکته‌ی سوم؛
باور بفرمایید که صدردرصد وزیران، معاونان، استانداران، فرمانداران، و بخشداران نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی را، تحویل میگیرند نه شخص شما را! پس برای رفاه مردم و عمران کشور، از آنها کار بکشید. خواهش شخصی و خواسته اختصاصی از آنان نداشته باشید که از شما حساب ببرند. جداً خاک بر سر آن نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی، که رئیس جمهور و دیگر مقام داران دولتی از او حساب نبرند.
نکته‌ی چهارم؛
باور بفرمایید که سفرهای خارجی، سفره های افطاری، سوغاتی های کذایی، میهمانی های پر از مأکولات و مشروبات، و . و …، طی این چهار سال، هیچ ربطی به شخص حقیقی شما ندارد، بلکه مربوط و متعلق به شخصیت حقوقیتان است که متعلق به مردم می‌باشد. پس در آکل و شرب دقت کنید که در حرامش عقاب است، و در حلالش حساب.
نکته‌ی پنجم؛
باور بفرمایید که وقتِ کاری، موقعیت سیاسی، قدرت ملی و منطقه‌ای، امکانات اداری در اختیار، و مقام حکومتی فعلی شما، تا اسفند ۱۳۹۸، قطعاً و یقیناً ملکِ طلقِ مردم مسلمان و مسیحی و یهودی ایران است. بنابراین هر گونه تصرف عدوانی در آن به نفع خانواده، طایفه، اقوام و عشیره، غصب است و حرام. در نتیجه حقوق ماهیانه شما نیز محرم خواهد شد. یعنی لقمه حرام در سفره زن و فرزند قرار دادن. لطفا این مهم را باور بفرمایید، باور
نکته‌ی ششم؛
باور بفرمایید که هر نوع معامله‌ای از قَبِلِ تحقیق و تفحص، استیضاح، سؤال، تذکر و . و …، که متضمن نفع شخصی شما باشد، حرام است و باطل، و عذاب و عقوبت الهی را، در پی دارد. ابزار نظارتی مجلس شورای اسلامی، دکان کاسبی نشوند که رسوایی دارد.
نکته‌ی هفتم؛
باور بفرمایید که نوکری مردم در مجلس شورای اسلامی، یعنی چشم، گوش و زبان ملت ایران بودن. یعنی ظلم ستیز و ظالم سوز، و مظلوم نواز شدن. یعنی مدافع حریم پر حرمت فرهنگ عاشورایی و عظمت سیره علوی گردیدن، که مبارزه با رشوه، اختلاس، سرقت، بی ناموسی و خصوصاً دیوثی سیاسی یا جاسوسی و وطن‌فروشی، و . و …، می‌باشد، اینان، همان هفت شهر عشق عطارند، پس بکوشید که چونان حضرتش، هفت شهر عشق را بگردید، که حقیقتاً زمان اندک است و راه دراز.

طلبه‌ی بسیجی؛
علی زادسرجیرفتی؛
تهران-مرکز ایران اسلامی
و عاشورایی؛ ۰۷ اسفند ۱۳۹۵

نظرات بینندگان:

  1. علی گفت:

    تهران خوش بگذره حاج اقا

  2. یک شهروند گفت:

    باور نمیفرماییم که فرمایشات جنابعالی صرفا از سر دلسوزیست بل باور میفرماییم اهداف دیگری را پیگیری میفرمایید از این قبیل فرمایشات پراکنده

  3. علی گفت:

    توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
    دوران نمایندگی شما را یادمان نرفته است خداوند ما و شما را ببخشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =