افتخار حضرت زهرا (س) این است که از جایگاه ولایت و امامت حراست و پاسداری کرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام رضا کرمی پور صبح امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: افتخار حضرت زهرا (س) این است که از جایگاه ولایت و امامت حراست و پاسداری کرد.


وی بیان داشت: اگر ایشان فریاد نمیزد، جلوی دشمن را سد نمیکرد و خطبه نمیخواند، معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار ولایت بود.
کرمی پور با بیان اینکه کمتر وصیتنامهای وجود دارد که شهدا در آن نسبت به ولایت توصیه نکرده باشند، تصریح کرد: شهدا دفاع از ولایت را افتخار خود میدانند.
وی افزود: نخست وزیر ارتش گفته بود «قبل از انقلاب اسلامی ما حتی از مسیحی بودن خود خجالت میکشیدیم، اما این انقلاب به ما و دیانتمان هویت بخشید» و این سخن نشان میدهد که غیر مسلمان نیز به انقلاب و ولایت ما دل بسته است.


کرمی پور عنوان کرد: اما در داخل کشور امروز کسانی هستند که علیه ولایت حرف میزنند، قلم مینگارند و گام بر میدارند در حالی که باید بدانند، اگر ولایت نبود، آنان اکنون این جایگاه را نداشتند.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: اگر کسانی علیه ولایت کار و خلاف آن حرکت کنند و اینگونه دهنکجی کنند، مردم بیش از این تحمل و سکوت نکرده و توی دهان آنها میزنند.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت ۳۰ سال اکنون تنها چند تکه استخوان و پلاک شهدا را به وطن بازگرداندند، ابراز داشت: پیام شهدای گمنام این است که گرچه پدر و مادرمان نام و نشانی از ما ندارند، اما ما برای حفظ جایگاه ولایت و عزت انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردیم.
کرمی پور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «بصیرت جامعه را بالا ببرید تا مردم در فضای غبارآلود فتنه را بشناسند».


وی اذعان داشت: ما با شهدا عهد و پیمان میبندیم که اجازه ندهیم، کسی ارزشهای ما را زیر سووال ببرد و آنها را کمرنگ کند».
پنجمین یادواره ۲۸۰ شهید ادوات لشکر ۴۱ ثارالله و منطقه جنوب شرق و ۴۹۶ شهید شهرستان جیرفت و یادواره شهدای روستای چمن همزمان با تشییع یک شهید گمنام در محل حسینیه شهدای جیرفت برگزار شد.


انتهای پیام