. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22839 تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 | 13:41 ب.ظ

عضو هئیت موسس دانشگاه جاوید جیرفت:

هدف از تشکیل کارگروه اقتصاد دانش بنیان ، توسعه فناوری در منطقه است

به گزارش کنارصندل ،عضو هئیت موسس دانشگاه جاوید جیرفت در گزارش هم اندیشی مسئولین و اساتید این موسسه گفت:هدف از تشکیل کارگروه اقتصاد دانش بنیان ، توسعه فناوری در منطقه است. دکتر احمد مهدی پور ادامه داد:در این راستا موسسه آموزش عالی جاوید جیرفت با هدف ارتقا کمی و کیفی اساتید در فرایند توسعه شهرستان و نیز […]

به گزارش کنارصندل ،عضو هئیت موسس دانشگاه جاوید جیرفت در گزارش هم اندیشی مسئولین و اساتید این موسسه گفت:هدف از تشکیل کارگروه اقتصاد دانش بنیان ، توسعه فناوری در منطقه است.

دکتر احمد مهدی پور ادامه داد:در این راستا موسسه آموزش عالی جاوید جیرفت با هدف ارتقا کمی و کیفی اساتید در فرایند توسعه شهرستان و نیز کاهش شکاف میان علم و جامعه، نشست مسئولین و اساتید  را برگزار کرده است.

در این نشست دکتر مهدی پور، طی سخنانی هدف اصلی علم را توسعه پایدار برشمردند.

وی  نیز ضمن بیان پیشرفت های صورت گرفته در خصوص نسل های دانشگاه ها خاطر نشان کرد: دست یافتن به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه نیازمند تلاش بر مبنای دانش و آگاهی، سرمایه انسانی و فناوری نوین است.

دکتر مهدی پور ضمن ارائه گزارش مختصر در خصوص فعالیت های پژوهشی موسسه در زمینه تشکیل کارگروه اقتصاد دانش بنیان، با ارائه ساختار کارگروه هدف از تشکیل کارگروه را توسعه فناوری در منطقه برشمرد و از اساتید جهت همکاری در شناسایی و انجام اولویت های تحقیقاتی منطقه مشارکت خواست.

دکتر مهدی پور ضمن قدردانی از دکتر مظفری لقا معاونت پژوهشی موسسه را جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اقتصاد دانش بنیان به اساتید معرفی نمود.

 

وی ضمن تاکید و حمایت موسسه در انجام طرح های تحقیقاتی برون دانشگاهی و دوره های کوتاه مدت، به طرح تحقیقاتی انجام شده موسسه برای سازمان جهاد کشاورزی توسط دکتر مظفری لقا و مهندس مهنی فرد با عنوان “پنل های خورشیدی جهت تامین برق به میزان ۱۵ کیلو وات جهت استفاده در سیستم های آبیاری تحت فشار” و دوره بسیار رضایت بخش با عنوان “ETABS”توسط مهندس امیری اشاره کرد و اساتید را به مشارکت در این زمینه ترغیب نمود.

در ادامه این نشست حاضرین در جلسه به تبادل نظر پیرامون موضوع نشست پرداختند.

نظرات بینندگان:

  1. علی گفت:

    درود بر دانشگاه جاوید جیرفت که همیشه بهترین بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =