هنرمندان جنوب استان در راس مقام های برتر نخستین جشنواره قرآن و عترت کرمان قرار گرفتند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،هنرمندان جنوب استانی در راس مقام های برتر نخستین جشنواره قرآن و عترت کرمان قرار گرفتند.


مراسم اختتامیه نخستین جشنواره قرآن و عترت کرمان در صبح روز یکشنبه در مجتمع تالار برق واقع در بلوار پارادیس کرمان با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد .
محمدرضاعلیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه نخستین هفته قرآن و عترت با اشاره به ویژگی های هفته قرآن و عترت ، تنوع و گستردگی موضوعات، تنوع آثار، پراکندگی برنامه ها در شهرستان ها، مشارکت اکثر دستگاه های فرهنگی گفت: سه هزار و ۲۳۷ اثر در بخش های رقابتی و جنبی به این جشنواره رسید.

بر اساس این گزارش، هفته قرآن و عترت در ١۵ جشنوره و ٣۵ موضوع برگزار و در آئین اختتامیه از ۵۶ اثر در بخش های فیلم کوتاه ، فیلمنامه ، داستان کوتاه ،پایان نامه های قرآنی، مقالات، هنرهای تجسمی، تلاوت،حفظ، ، انشاء و…با حضور معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد تجلیل شد.
هنرمندان جنوب کرمان در این جشنواره موفق به کسب رتبه های برتر شدند بر اساس رتبه بندی هیئت داوران حمیدحمیدزاده فیلمساز جیرفتی موفق به کسب مقام دوم فیلمنامه نویسی و مقام دوم داستان کوتاه این جشنواره شد و دررتبه بندی های موجود از لحاظ کمیت آثار موفق به کسب دو جایزه شد .

همچنین لیلا راهدار نویسنده توانای و دبیر انجمن داستان کرمان در این جشنواره موفق به دریافت جایزه برتر بخش داستان نویسی شد .در بخش های دیگر این جشنواره مصطفی پلاشی مقام اول فیلم کوتاه ، معین جهانی کارگردان برگزیده تئاتر خیابانی و اروز جعفری دیگر مقام کارگردانی برگزیده این جشنواره را از ان خود کرد.
لازم به ذکر است بخش تئاتر خیابانی این جشنواره را موسسه فر هنگی و هنری گدروزیای بدون مرز بر عهده داشت.