. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22927 تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | 10:07 ق.ظ

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) در بخش اسماعیلی برگزار شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل ، مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) در بخش اسماعیلی جیرفت برگزار شد. این مسابقات با همت اداره ورزش وجوانان بخشداری اسماعیلی و هیات تیراندازی شهرستان در محل زیارت سیدمسافر بخش اسماعیلی برگزار گردید. رئیس ورزش و جوانان جیرفت گفت:در این دوره از مسابقات ۵۴نفر تیر انداز از سراسر استان کرمان و همچنین از […]

به گزارش کنارصندل ، مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) در بخش اسماعیلی جیرفت برگزار شد.

این مسابقات با همت اداره ورزش وجوانان بخشداری اسماعیلی و هیات تیراندازی شهرستان در محل زیارت سیدمسافر بخش اسماعیلی برگزار گردید.

رئیس ورزش و جوانان جیرفت گفت:در این دوره از مسابقات ۵۴نفر تیر انداز از سراسر استان کرمان و همچنین از استان هرمزگان وسبستان و بلوچستان شرکت کردند که در پایان آقایان سامان رییسی از جیرفت مسعود خدادادی از کهنوج وخیرالله رییسی از جیرفت مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند که به برندگان جوایز نقدی اعطا گردید .

در حاشیه این مراسم جعفر جلالی بخشدار اسماعیلی نیز ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان بیان کرد :در راستای اعتلای فرهنگ ورزش و پر کردن اوقات فراغت جوانان در این بخش برنامه های متعددی در دستور کار داریم تا توانمندیهای جوانان این منطقه در حوزه ورزش نیز شکوفا گردد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =