. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 22983 تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 | 00:32 ق.ظ

مانور بسیج سلامت نوروزی بهداشت محیط در رودبار جنوب برگزار شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، با حضور امام جمعه رودبار ، فرماندار رودبار، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، روسای شبکه بهداشت های شهرستاهای جنوب کرمان وتعدادی از کارشناسان ،مانور برنامه بسیج سلامت نوروزی بهداشت محیط در شهرستان رودبار برگزار شد. مسعود مطهری معاون بهداشتی دانشگاه […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، با حضور امام جمعه رودبار ، فرماندار رودبار، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، روسای شبکه بهداشت های شهرستاهای جنوب کرمان وتعدادی از کارشناسان ،مانور برنامه بسیج سلامت نوروزی بهداشت محیط در شهرستان رودبار برگزار شد.


مسعود مطهری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین با بیان اینکه ۵۱ نیرو در قالب ۱۶ تیم در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی فعالیت دارند.
وی بیان داشت: در اجرای این طرح پیشگیری از بروز اپیدمی های منتقله از آب و غذا، نظارت و بازرسی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی از جمله فروشگاه ها، اماکن اقامتی – تفریحی، اماکن مسیر راهی و سرویس های بهداشتی در سطح شهر و در کنار جاده های جنوب کرمان از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.


مطهری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت افزایش نظارتهای بهداشتی در منطقه عنوان داشت: برنامه بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا پایان پانزدهم فروردین سال ۹۶ به صورت شبانه روزی و از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ در کلیه روزهای اداری و تعطیل برگزار میشود.
وی هدف کلی مانور را حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات ذکر و تصریح کرد: با این حرکت بسیجی می توانیم اهداف سلامت را با دقت بیشتری عملی کنیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اقدامات قابل توجه انجام شده در حوزه های بهداشت و درمانی در جنوب کرمان در زمینه اجرای طرح تحول سلامت تصریح کرد: سال ۹۶ پرکارترین سال وزارت بهداشت در حوزه بهداشت است.


وی با اشاره به در اولویت بودن آموزش و تکریم مردم در حوزه بهداشت بیان داشت: در این راستا نیروهای بهداشت باید جدی و صبور کار کنند و مانند همیشه خدمت به مردم منطقه را سرلوحه کار داشته باشند.
مطهری در پایان از همشهریان خواست : در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با سامانه ارتباطات و رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰کشوری تماس گرفته و مورد را اعلام نمایند

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 8 =