اولین استارت آپ ویکند دانشگاه جیرفت برگزار می شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، حسین مشایخی دبیر اجرایی استارت آپ ویکند دانشگاه جیرفت گفت: این استارت آپ ویکند با حضور ۶۰ نفر از نخبگان علمی این دانشگاه در ۱۲ گروه پنج نفره به رقابت می پردازند.

مشایخی در حاشیه برگزاری این استارت آپ ویکند افزود: این رویداد علمی از ۱۷ تا ۱۹ به مدت سه روز در دانشگاه جیرفت برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این دوره از استارت آپ ویکند با محوریت تمامی ایده ها و رشته ها برگزار می شود وشرکت کنندگان پر انگیزه مثل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک دورهم جمع می شوند تا در انتهای هفته طی ۵۴ ساعت ایده یا پروژه هایی را طرح کنند و در همان مدت راه های اجرایی شدن آن را به اشتراک بگذارند.
وی اظهار کرد: در این محفل هم داوران حضور دارند و هم بعضی از سرمایه گذاران که داوران ایده های برتر را انتخاب می کنند و سرمایه گذاران نیز با توجه به پتانسیل ایده ها برای کسب بازار، روی آن سرمایه گذاری می کنند.

 
دبیر اجرایی استارت آپ ویکند دانشگاه جیرفت گفت: هدف برگزاری این رویداد علمی، آموزش و ترویج کارآفرینی می باشد همچنین دانشجویان در این گونه گروه ها یاد می گیرید چگونه درست فکر کنند و ایده های خود را در جهتی درست و عملی رشد دهند.
وی در مورد نحوه برگزاری این گردهمایی گفت: افراد در این گردهمایی ،درروز نخست ایده های خود را مطرح می کنند و در روز دوم گروه ها از اول صبح با امکاناتی که در اختیار دارند شروع به اجرایی کردن ایده خود می نمایند و در روز سوم گروه ها دور هم جمع می شوند و آخرین تلاش ها را در جهت تولید نمونه اولیه محصول شان انجام می دهند و آماده ارائه آن در حضور داوران می شوند و عصر روز سوم زمان بررسی ایده ها و محصول اولیه حاصل از آن ایده است.

 
دانشگاه جیرفت با زیر بنایی حدود ۲۰۰ هزار متر مربع در زمینی به وسعت ۲۰۰ هکتار در کیلومتر ۸ جاده جیرفت- بندرعباس واقع شده است
درحال حاضر بیش از چهار هزار و ۷۰۰ دانشجو در ۴۹ رشته وگرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در ۲۶ گروه آموزشی و در پنج دانشکده ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی مشغول تحصیل می باشند.
دانشگاه جیرفت دارای ۱۱۰عضو هیئت علمی است.