. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 23146 تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395 | 20:49 ب.ظ

دومین طرح پایلوت آموزشی کشور جهت آموزش و مهارت افزایی کارشناسان جدید الاستخدام سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افتتاح شد

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان، مراسم افتتاحیه دومین طرح پایلوت آموزشی کشور آموزش مهارت افزایی کارشناسان جدید الاستخدام سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان با حضور دکتر موسوی […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان، مراسم افتتاحیه دومین طرح پایلوت آموزشی کشور آموزش مهارت افزایی کارشناسان جدید الاستخدام سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان با حضور دکتر موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان، مهندس ورداسبی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی، مهندس میثمی تبار و مهندس رحمانی مدیر کل و معاون دفتر آموزش کارکنان سازمان تحقیقات و آموزش ترویج کشاورزی، دکتر آئین رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، دکتر نجفی نیا معاون آموزش و دبیر کمیته و مسئول آموزش کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب استان کرمان، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان، مدرسین و اعضای هیئت علمی مرکز و حضور ۱۶۰ نفر کارشناس جدیدالاستخدام منطقه جنوب استان کرمان در تاریخ سه شنبه ۱۷/۱۲/۱۳۹۵ در محل سالن اجتماعات مرکز برگزار گردید.
بنا به گفته دکتر احمد آئین رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب استان کرمان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شرکت سهامی کشت و صنعت و بخش خصوصی مجری این طرح می باشند. منطقه جنوب کرمان بعنوان دومین مجری طرح پایلوت در کشور می باشد. اجرای این طرح به مدت دو ماه و بصورت آموزش عملی و میدانی در مزارع و باغات می باشد.
دکتر موسی نجفی نیا معاون آموزشی و دبیر کمیته آموزش بیان داشتند: در حقیقت آموزش از مهمترین اقدامات و برنامه های هر سازمانی بوده و نظام آموزشی تکمیل کننده نظام استخدامی به شمار می رود و باعث توانمندی نیروی انسانی موجود شده و موفقیت های آتی را تضمین می کند.
منطقه جنوب استان کرمان با همکاری دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان این طرح آموزشی را تهیه و تدوین نموده است. امید است با اجرای این دوره، ضمن ارتقای سطح دانش، مهارت و تغییر نگرش شغلی اولیه در کارمندان جهت تصدی شغل، بتوان ارتباط سالم کارمندان جدید را با نظام اداری محل خدمت پایگذاری نمود.

نظرات بینندگان:

  1. سنجری گفت:

    آموزش آنکاد و بلوف و ژست گیری .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =