. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 23142 تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395 | 14:56 ب.ظ

سومین جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان جنوب استان در محل جهاد دانشگاهی جنوب استان کرمان برگزار شد/تصاویر

به گزارش سایت خبری و تحلیلی کنارصندل سومین جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان جنوب استان در محل جهاد دانشگاهی جنوب استان کرمان برگزار شد. در این جلسه که با حضور معاونین و نمایندگان دانشگاه ها و مسئولین اداره ها برگزار شد، دکتر مظفری لقا ضمن قدردانی از اعضا به جهت حضور، وظیفه کارگروه اقتصاد دانش […]

به گزارش سایت خبری و تحلیلی کنارصندل سومین جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان جنوب استان در محل جهاد دانشگاهی جنوب استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونین و نمایندگان دانشگاه ها و مسئولین اداره ها برگزار شد، دکتر مظفری لقا ضمن قدردانی از اعضا به جهت حضور، وظیفه کارگروه اقتصاد دانش بنیان را ایجاد و نشر اقتصاد دانش بنیان و بستری برای تشکیل استارت آپ ها شرکت های دانش بنیان بیان کردند.

وی ضمن قدردانی از جناب آقای دکتر قوام و جناب آقای دکتر مهدی پور به جهت فعالیت های صورت گرفته برای کارگروه، مصوبات جلسات قبل را بیان نموده و افزودند هدف از تشکیل سومین جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان، تشکیل کمیته های تخصصی با هدف شناسایی الویت های تحقیقاتی و رفع نیازهای منطقه با قابلیت تجاری سازی و تشکیل کمیته های R&D برای ارگان های صنعتی با رویکرد اقتصاد دانش بنیان می باشد.

در ادامه این نشست حاضرین در جلسه و همچنین دکتر تیرگر رئیس جهاد دانشگاهی جنوب استان کرمان به تبادل نظر پیرامون موضوع نشست پرداختند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =