اعزام اولین کاروان دانشجویان خواهر موسسات آموزش عالی شهرستان جیرفت به مهمانی شهیدان با حمایت تمام قد مسئولین دانشگاه ها


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

به گزارش سایت کنارصندل، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد گفت : در ۱۹ اسفند ماه اولین کاروان دانشجویان خواهر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .

 

وی با اشاره به‌ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای درست به جوانان گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان کشور و آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان از راه‌های مبارزه با هجمه نرم دشمنان است.

 

کیوان محمودی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور بیان کرد: یکی از بحث‌های جدی در موضوع راهیان نور که همواره مورد تاکید بوده زیارت با معرفت است و تلاش کردیم که به حول قوه الهی زیارت با معرفت برای هر زائر محقق شود.

 

محمودی افزود : در راستای تحقق زیارت با معرفت مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، تلاش‌های فرهنگی زیادی انجام شده که از جمله آن می‌توان به حضور یک راوی، روحانی و مداح در هر اتوبوس کاروان راهیان نور اشاره کرد که زائران را در طول مسیر همراهی خواهند کرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبراباد گفت :یک بسته فرهنگی برای اتوبوس‌های حامل دانشجویان در اردو پیش بینی کرده که شامل بروشور، کتاب، محصولات صوتی و تصویری حول محور شعار سال می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد :همراهی و مساعدت مسئولین دانشگاه ها با مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در جهت آشنایی نسل جوان با مفاهیم جبهه و جهاد و افزایش روحیه شهادت طلبی در میان دانشجویان ستودنی بود و همراهی همه بزرگواران کمال تشکر را دارم.