. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 23150 تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1395 | 20:55 ب.ظ

نمایشگاه دستاوردهای رزمایش کوثر ۹۵ در جیرفت برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل، مراسم اختتامیه رزمایش کوثر ۹۵ به همراه نمایشگاه دستاوردهای این رزمایش صبح روز ( ۱۷ اسفند ) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی جیرفت با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و هیئت همراه و همچنین با حضور اعضای شورای تامین جنوب کرمان برگزار شد. رضا بنی اسدی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان […]

به گزارش سایت کنارصندل، مراسم اختتامیه رزمایش کوثر ۹۵ به همراه نمایشگاه دستاوردهای این رزمایش صبح روز ( ۱۷ اسفند ) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی جیرفت با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و هیئت همراه و همچنین با حضور اعضای شورای تامین جنوب کرمان برگزار شد.

رضا بنی اسدی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در حاشیه این نمایشگاه در جمع اصحاب رسانه گفت: امنیت زیربنای همه فعالیت ها است لذا در مقاطع خاص و با هماهنگی های انجام شده رزمایش های مختلف در منطقه انجام می شود.

وی افزود: ازآنجا که استان کرمان یک استان توریستی است جهت ارتقای احساس امنیت اجتماعی، عملیات مشترک کوثر ۹۵ با هماهنگی با ۳۰۰ تیم از کل استان به مدت ۶ روز که ۳ روز آن مخفیانه بوده است، برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در این رزمایش ۳ تن مواد مخدر کشف و ۳۸۰ نفر نیز دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه کل افراد دستگیر شده ۳ هزار و ۶۰۰ نفر هستند، اظهار داشت: وسایل نقلیه مکشوفه ۲۹۹ دستگاه است و برخورد با راکبین و رانندگان فاقد پلاک، گواهی نامه و اعمال قانون بیش از یک هزار مورد بوده است.

وی ابراز داشت: برخورد و اعمال قانون با وانت بارهای محلی ۱۴ مورد بوده است و همچنین ۱۶۰ نقطه شهری نقطه هدف بوده است.

گفتنی است این طرح جهت پاکسازی نقاط آلوده در جنوب و شرق استان کرمان برگزار شد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 7 =