. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 23259 تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1395 | 17:26 ب.ظ

سهراب سالاری دادستان رودبار خبر داد:

قاتل نزاع خانوادگی در عنبرآباد با مراجعه به سپاه رودبار به همراه همدستش تسلیم شدند

  به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سهراب سالاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجتوب اظهار داشت: قاتل فراری به نام م.ع و همدستش به ناحیه سپاه پاسداران رودبار جنوب مراجعه و تسلیم قانون شدند که متهمان به همراه یک قبضه اسلحه شکاری تحویل دستگاه قضائی شده‌اند. وی یادآور […]

 

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سهراب سالاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجتوب اظهار داشت: قاتل فراری به نام م.ع و همدستش به ناحیه سپاه پاسداران رودبار جنوب مراجعه و تسلیم قانون شدند که متهمان به همراه یک قبضه اسلحه شکاری تحویل دستگاه قضائی شده‌اند.
وی یادآور شد: در یک نزاع خانوادگی که ماه گذشته در شهرستان عنبرآباد رخ داد متاسفانه فردی به هویت “سعید نمدادی” به ضرب گلوله به قتل رسیده بود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه تحقیقات جهت دستگیری قاتل در دستور کار دادستانی قرار گرفت که  با رایزنی‌های انجام شده توسط متنفذین و ریش‌سفیدان محلی متهمان خود را به سپاه پاسداران رودبار جنوب تسلیم کردند.
وی با تقدیر از ریش‌سفیدان و متنفذین محلی گفت: این افراد نقش بسزایی در ایجاد صلح و سازش در برخی از دعاوی و همچنین برقراری امنیت در جنوب استان کرمان دارند.
سالاری عنوان کرد: با توجه به اینکه محل وقوع جرم در حوزه قضائی عنبرآباد بوده است متهمین تحت قرار بازداشت موقت تحویل دادستانی عنبرآباد جهت ادامه رسیدگی شدند.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =