آغاز پلاک کوبی کد پستی روستایی ده رقمی در دهستان اسفندقه


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، بخشدار مرکزی جیرفت از پلاک کوبی کد پستی روستایی ده رقمی در دهستان اسفندقه بخش مرکزی جیرفت خبر داد

منصور نعمتی افزود: فهرست برداری کدپستی در بخش مرکزی جیرفت به اتمام رسیده است و پلاک کوبی کد پستی روستایی ده رقمی از روستاهای دولت آباد و فردوس اسفندقه آغاز و به سرعت در حال انجام می باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل پست استان، مدیر و پرسنل واحد کد گذاری استان  و واحد کدگذاری این بخش جناب آقایان تندر،ادیب و بهروزه بمنظور همکاری و عنایت توجه به روستاها و همچنین تقدیر و تشکر از همکاری شوراها  ودهیاران گفت : عملیات فهرست برداری و کدگذاری پستی از سال ۱۳۹۰ در این بخش آغاز شده است که امروز پلاک کوبی دهستان اسلام آباد ، خاتون آباد ، دولت آباد و هلیل بزودی به پایان میرسد.

بخشدار مرکزی جیرفت اظهارداشت:نصب و اختصاص پلاک مذکور کمک بزرگی به مردم در آدرس یابی و دریافت مرسوله های پستی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمامی امکنه روستایی از جمله منازل،مراکز تجاری، اداری ، چاه های آب ، ترانس های برق و…دارای پلاک مجزا می شوند.