. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 23275 تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395 | 10:44 ق.ظ

با حضور فرماندار جیرفت

جلسه ستاد انتخابات شهرستان جیرفت برگزار شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل ،صبح امروز جلسه ستاد انتخابات شهرستان جیرفت برگزار شد در این جلسه فرماندار جیرفت گفت : تلاش همه دست اندرکاران امر انتخابات باید برنامه ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم ، پر شور و همراه با قانون مداری باشد . وی اضافه کرد : باید تمامی ملاحظات قانونی در مراکز شهرها و بخش […]

به گزارش کنارصندل ،صبح امروز جلسه ستاد انتخابات شهرستان جیرفت برگزار شد

در این جلسه فرماندار جیرفت گفت : تلاش همه دست اندرکاران امر انتخابات باید برنامه ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم ، پر شور و همراه با قانون مداری باشد .
وی اضافه کرد : باید تمامی ملاحظات قانونی در مراکز شهرها و بخش ها بویژه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که احتمال تبلیغات زود هنگام وجود دارد مورد توجه قرار گیرد .

فرماندار جیرفت ابراز کرد : فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت عملی در دستور کار مجریان انتخابات قرار گیرد .

احمد امینی روش گفت : ما امانت دار مردم هستیم و مردم نیز به ما اعتماد کرده اند . ما موظفیم در انجام این رسالت تمام همت و تلاش خود را بکار ببندیم تا انشاالله در سایه قانون مداری و در راستای قانون شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور در سطح شهرستان جیرفت باشیم .

وی همچنین افزود :برنده اصلی انتخابات مردم هستند و در ۲۹ اردیبهشت ماه برگ زرینی بر تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با حضور حداکثری مردم ثبت و ضبط خواهند نمود .

شایان ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ در سراسر کشور برگزار می شود .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نوزده =