جشن چهارشنبه سوری در جیرفت به همت مجتمع تجاری افشار / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، خلاقیت مسئولین جیرفت موجب به صفر رسیدن عوارض چهارشنبه سوری شد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت گفت: با اتخاذ تدابیر فرهنگی و اجتماعی و با همکاری مجتمع فرهنگی افشار جیرفت، موجب متمرکز شدن برنامه های چهارشنبه سوری شد و هیچگونه اتفاق و حادثه ناگواری رخ نداد.

نادر ملایی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت صبح امروز ( ۲۵ اسفند) گفت: به لطف خدا با تدابیر فرهنگی، اجتماعی و امنیتی که توسط شورای تامین و سایر همکاران اتخاذ شد، هیچ مورد خاصی در چهارشنبه سوری جیرفت گزارش نشده است.

 

وی افزود: متمرکز کردن برنامه ها و فعالیت های چهارشنبه سوری جیرفت در خیابان آزادی واقع در محدوده مجتمع تجاری افشار یکی از ایده های مهمی بود که باعث به صفر رساندن عوارض چهارشنبه سوری در جیرفت شد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت عنوان کرد: متاسفانه در سالیان گذشته شاهد اتفاقات ناگواری در سطح شهرستان بودیم که تبدیل به یک معضل در میان خانواده ها و مسئولین شده بود.

 

به گفته وی مجتمع تجاری افشار نیز این امر را میزبانی کرد و تامین امنیت و مرتفع کردن مسئله ترافیک نیز به عهده شورای تامین بود که به لطف خدا هیچگونه حادثه ناگواری رخ نداد.

 

ملایی با اشاره به اینکه جوانان و و نوجوانان نیز از این ایده خلاق استقبال کردند، اظهار داشت: همیشه باید نیاز و ذائقه جوانان را درنظر گرفت و بر اساس آن برنامه ریزی کرد.

 

وی ابراز داشت: در همه حال باید جایگزینی صحیح جهت تخلیه هیجانی نوجوانان و جوانان در نظر بگیریم در غیر این صورت نتایج مثبتی حاصل نمی شود.