. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 23448 تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1395 | 08:56 ق.ظ

فرماندار کهنوج در جلسه شورای اداری این شهرستان عنوان کرد:دولت یازدهم اقدامات شاخصی انجام داده است .

فرماندار کهنوج در جلسه شورای اداری این شهرستان عنوان کرد:دولت یازدهم اقدامات شاخصی انجام داده است

‍ به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهنوج :  فرماندار کهنوج به خدمات دولت تدبیر و امید دربخش سلامت و بهداشت و درمان دولت درشهرستان کهنوج اشاره کرد و افزود : دولت یازدهم اقدامات شاخصی انجام داده است . رااه اندازی ۴ کلینیک دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی […]

‍ به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهنوج :  فرماندار کهنوج به خدمات دولت تدبیر و امید دربخش سلامت و بهداشت و درمان دولت درشهرستان کهنوج اشاره کرد و افزود : دولت یازدهم اقدامات شاخصی انجام داده است .

رااه اندازی ۴ کلینیک دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی ؛ کاهش محسوس هزینه درمان از جیب مردم ، افتتاح کلنیک تخصصی بیمارستان ۱۲ فروردین با استقرار ۲۵ پزشک متخصص و با کمترین حق ویزیت و با کمترین حق ویزیت ( ۳۰۰۰ تومان ) را از جمله خدمات ارزشمند دولت یازدهم درشهرستان اشاره کرد
وی پوشش صدردصدی بیمه سلامت برای کلیه شهروندان ، پرداخت ماهیانه پنج میلیارد تومان بابت هزینه های بهداشتی و درمانی بیمه شدگان بیمه سلامت دربخش دولتی و خصوصی ، راه اندازی ۴ کلینیک دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی ؛ کاهش محسوس هزینه درمان از جیب مردم ، افتتاح کلنیک تخصصی بیمارستان ۱۲ فروردین با استقرار ۲۵ پزشک متخصص و با کمترین حق ویزیت و با کمترین حق ویزیت ( ۳۰۰۰ تومان ) را از جمله خدمات ارزشمند دولت یازدهم درشهرستان اشاره کرد .

 

احداث ساختمان زایشگاه با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع ، ساختمان کلینیک تخصصی و آزمایشگاه تشخیص طبی ، راه اندازی ۴ آزمایشگاه بهداشتی درمانی درچهار روستا که انشاالله تا پایان فروردین ماه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید
وی افزود : احداث ساختمان زایشگاه با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع ، ساختمان کلینیک تخصصی و آزمایشگاه تشخیص طبی ، راه اندازی ۴ آزمایشگاه بهداشتی درمانی درچهار روستا که انشالله تا پایان فروردین ماه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .
*فرماندار کهنوج خاطرنشان کرد : امروز بخش از زندگی همه ما فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است .

*خدمات دولت تدبیر و امید درحوزه مخابرات و فن آوری اطلاعات ( درشهرستان کهنوج )
نماینده عالی دولت درشهرستان کهنوج به خدمات دولت در حوزه مخابرات اشاره کرد و افزود : درهمین راستا درشهرستان کهنوج ۷ سایت ۳G همراه اول با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان راه اندازی شده و ۸ سایت دیگر هم بزودی راه اندازی خواهد شد .
وی افزود : درابتدای دولت تدبیر و امید کل سایت های ۳G و ۵۱ ۴G سایت و درحال حاضر ۸۵۵ سایت دراستان کرمان وجود دارد .
فرماندار کهنوج تصریح کرد : در ابتدای دولت تدبیر و امید پهنای باند اینترنت استان ۲۹ گیگ بوده و درحال حاضر ۱۲۴ گیگ ، پهنای باند ورودی به استان ۱۹ گیگ بوده و درحال حاضر ۱۱۰ گیگ بوده است .
*خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه ارتباطات روستایی درکهنوج
نماینده عالی دولت تدبیر و امید درشهرستان کهنوج ، افزود : در ابتدای دولت تدبیر و امید ۵۷ درصد ارتباط روستایی داشته ایم درحالی الان ۹۷ درصد ارتباط روستایی برقرار شده است .
وی گفت : دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کرده است .
نماینده عالی دولت درشهرستان کهنوج بااشاره به رعایت اصل بی طرفی درانتخابات ریاست جمهوری افزود : سلامت انتخابات و تضمین برگزاری انتخابات شفاف و سالم وهمراه با رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون است .
وی افزود : دهیاران اطلاع رسانی لازم به مردم را جهت ثبت نام افراد متقاضی انجام دهند .
وی زمان ثبت نام شوراهای شهر روستا را از ۳۰ اسفند تا ۶ فروردین ماه عنوان کرد وبااشاره به حضور کامل روسای ادارات در ایام نوروز افزود : حضور مدیران دستگاههای اجرایی در ایام تعطیلات نوروز درشهرستان و در صورت عدم حضور با معرفی جانشین با اختیارات کامل باید باشد و مدیران باید به این نکته توجه داشته باشند .

انتشاردهنده:محمدعلی شاه محمدی  

     

                                                                                                                                                

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =