” مبلمان شهری مردهک ” نماد سلیقه و هماهنگی شهردار و شورای شهر مردهک است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، مردِهَک شهری است در جنوب استان کرمان در ۵۰ کیلومتری شرق شهرستان عنبرآباد قرار گرفته‌است. این شهر در سال ۱۳۸۵بعنوان یکی از شهرهای این شهرستان متولد شد.
شهر مردهک با تلاش شهردار جوان جناب مهندس پایدار و اعضای محترم شورای اسلامی اکنون رشد چشم گیری در توسعه و عمران و آبادانی داشته است. تعامل و همکاری مطلوب شورا و شهرداری موجب موفقیت شهرداری شهر مردهک شده است.

 

شهردار مردهک بیان کرد: مبلمان شهری زمینه‌ساز حضور شهروندان در شهر و استفاده از خدمات و امکانات شهری است و زیبا سازی شهر و توجه به سیما و منظر شهری در کنار رفع نیازهای شهروندان، زیبایی بصری شهر را ارتقا می‌بخشد و در جلب نظر شهروندان به حضور در شهر و استفاده از این امکانات و ارتقای نشاط و شادابی بسیار موثر است.
فضای شهر سازی و مبلمان شهری امید به زندگی به مردم و ساکنین شهر مردهک را نسبت به گذشته دو چندان نموده است.
اینک به گوشه ای از خدمات بی نظیر صورت گرفته توسط شهرداری و شورای اسلامی را جهت انعکاس به تصویر می کشیم گرچه مردم شهر مردهک همواره قدردانی خود را از طرق مختلف از شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی ابراز نموده اند.