. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 23545 تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | 09:57 ق.ظ

به مناسبت میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام

شب شعر فاطمه زهرا (س) در روستای حسین آباد اسفندقه برگزار شد/تصاویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام، شب شعر فاطمه زهرا (س) در روستای حسین آباد اسفندقه برگزار شد.   حسین اسحاقی افزود:در این محفل ادبی تعدادی از شاعران جیرفتی به قرائت اشعار خود در وصف حضرت زهرا (س)پرداختند و همچنین تعدادی از هنرمندان تئاتر و موسیقی […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام، شب شعر فاطمه زهرا (س) در روستای حسین آباد اسفندقه برگزار شد.

 

حسین اسحاقی افزود:در این محفل ادبی تعدادی از شاعران جیرفتی به قرائت اشعار خود در وصف حضرت زهرا (س)پرداختند و همچنین تعدادی از هنرمندان تئاتر و موسیقی شهرستان نیز اجرای برنامه داشتند.

اسحاقی در ادامه با اشاره به اهمیت گرامیداشت میلاد فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: اگر روزی باید روز زن یا روز مادر باشد، چه روزی والاتر و افتخار آمیزتر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست؛ زنی که افتخار خاندان وحی است و چون خورشیدی بر تارک اسلام می درخشد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم ادبی به اهمیت شعر و شاعری و نقش آن در بیان مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی اشاره داشت و بر تداوم برگزاری اینگونه برنامه های ادبی و فرهنگی با مشارکت مردم و همکاری متولیان فرهنگی تاکید کرد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: برگزاری شب های شعر در مناطق مختلف و مخصوصا روستاها کاری ارزشمند و مورد تاکید است که باید تداوم یابد

 

 

تصاویر: محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =