. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 23639 تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1396 | 10:57 ق.ظ

دادستان جیرفت چه آرزویی کرد؟

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در سال جدید به بیان آرزوهای خود پرداخت. به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در سال جدید به بیان آرزوهای خود پرداخت و گفت: بهترین لحظه زندگی یک قاضی ، لحظه ای است که حق مظلومی را بستاند و صورت اشک آلود او را با لبخندی […]
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در سال جدید به بیان آرزوهای خود پرداخت.



به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در سال جدید به بیان آرزوهای خود پرداخت و گفت: بهترین لحظه زندگی یک قاضی ، لحظه ای است که حق مظلومی را بستاند و صورت اشک آلود او را با لبخندی زیبا دگرگون و وجدان طرف مقابل را بیدار و او را به خدا متوجه کند و برایش از خدای تبارک و تعالی آرزوی رستگاری نماید.
وی ادامه داد: بدترین لحظه قاضی هم لحظه ای است که حق مسلمانی را پایمال کند و امیدواری از حق را به یاس تبدیل کند و ظلم ظالم را خیرجلوه دهد و خانه و کاشانه ای را که آتش گرفته بیشتر آتش بزند.
دادستان جیرفت تصریح کرد که سلام و درود خدا و رسول خدا بر آن قاضی با شرافتی که کنار دختر ده ساله یک اعدامی مثل ابر بهار گریست و مثل رعد در اجرای حکمش استوار ایستاد زیرا دو مقوله جدا بودند اول اینکه قاضی احساس پدری و دوم اینکه حکم خدا را اجرا کرد.
منبع: میزان
انتهای پیام/

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سه =