. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 23646 تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1396 | 13:32 ب.ظ

سینما سلام جیرفت راه اندازی شد/ تصاویر

به گزارش کنارصندل ،سینما سلام جیرفت همزمان با ایام نوروز با حضور نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مجتمع تفریحی آرمین دلفارد به همت شرکت سینمایی آرمین فیلم مجری طرح ملی سینما سلام در جنوب کرمان افتتاح شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش کنارصندل ،سینما سلام جیرفت همزمان با ایام نوروز با حضور نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مجتمع تفریحی آرمین دلفارد به همت شرکت سینمایی آرمین فیلم مجری طرح ملی سینما سلام در جنوب کرمان افتتاح شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این آیین گفت: این سینما سیار در راستای سیاستهای فرهنگی دولت تدبیر و امید راه اندازی شد.
حسین اسحاقی با بیان اینکه تا کنون چهار سینما سیار در جنوب کرمان راه اندازی شده است افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان جزو اولین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور بوده که در راستای ایجاد روحیه شادی و نشاط بین مردم اقدام به راه اندازی سینما سلام کرده است.
نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاون سینمایی وزیر فرهنگ و اوشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به واسطه راه اندازی اسن سینما سیار تقدیر نمود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =