حاج محمود معناصری از شهرداران با سابقه استان کرمان در شورای شهر جیرفت نام نویسی کرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، حاج محمود معناصری از شهرداران با سابقه استان کرمان صبح روز یکشنبه برای‌پنجمین دوره انتخابات شورای شهر جیرفت نام نویسی کرد.

این نامزد انتخابات شورای شهر جیرفت در گفت و گو با شفیعی خبرنگار ما گفت: بنده متعلق به این شهر و مردم هستم و در این شهر به دنیا آمدم و در این شهر رشد و نمو پیدا کردم لذا به جیرفتی بودنم افتخار می کنم.
وی افزود: در زمانی که منصب دولتی داشتم علیرغم مشی سیاسی، همواره هر جا که حق جیرفت تضییع می شد با تمام توان از زادگاه و مردمم دفاع کردم.
وی بیان کرد: جیرفت شهری زیباست و یادآور خاطرات شهیدان سرافرازی است که از جان خود در راه دفاع از انقلاب و میهن گذشتند لذا من بعنوان سرباز کوچک ولایت ادامه دهنده راه شهدا می باشم.

 

محمود معناصری به دعوت مردم و خانواده های شهدای جیرفت با حضور در انتخابات شورای شهر جیرفت لبییک گفت
این نامزد انتخابات شورای شهر تصریح کرد: با توجه به تجربه ۲۰ ساله در شهرداری و امور عمرانی با توجه به درخواست بزرگان، نخبگان و خانواده شهدا و ایثارگر به صحنه انتخابات شورای شهر ورود کردم.
وی به سوابق مدیریتی خود اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۷۵ از حراست شهرداری کهنوج آغاز بکار کردم و درسال ۱۳۷۶ بعنوان شهردار رودبار انتخاب شدم.
وی افزود: بعد از شهرداری رودبار به مدت ۲ سال شهردار عنبرآباد شدم و بعد از آن بمدت ۲ سال معاون شهرداری جیرفت شدم و در ادامه بعد به مدت سه سال شهردار جیرفت شدم.
معناصری تصریح کرد: در مجموع ۱۴سال شهردار ۳ شهرستان جنوب کرمان بودم و ۴سال معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری جیرفت بودم و سراسر کار اداری بنده در حوزه عمران و خدمات شهری بوده است که سابقه خوبی در این زمینه می باشد.
وی بیان کرد: امیدوارم با تجارب سالیان سال در امور شهرداری، مدیریتی و خدماتی بتوانم گام های خویی در جهت رشد و توسعه شهر جیرفت بر دارم.

 

جناب امینی روش فرماندار بومی شهرستان است و باید در این شهر زندگی کند لذا هرگز حیثیت و گذشته پر افتخار خود را بدست کسی نخواهد داد و در امانت داری جناب امینی روش هیچ شک وشبه ای ندارم.

 

این نامزد انتخابات شورای شهر در سوال خبرنگار شفیعی مبنی بر اینکه شما با توجه به سابقه معاونت فرمانداری جیرفت چگونه این انتخابات شورای شهر را ارزیابی می کنید، گفت: الان در مرحله ثبت نام نامزدی شورای شهر هستیم و من مطمعن هستم با تجارب ارزنده ای که آقای امینی روش فرماندار محترم جیرفت دارند و اینجانب افتخار داشتم به مدت ۶ ماه در سمت معاون فرمانداری با ایشان همکاری کنم با شناخت کامل عرض می کنم جناب فرماندار انتخابات را سالم برگزار می کند.
وی افزود: ما این را خوب می دانیم جناب امینی روش فرماندار بومی شهرستان است و در این شهر باید زندگی کند لذا هرگز حیثیت و گذشته پر افتخار خود را بدست کسی نخواهد داد.
معناصری تصریح کرد: من با توجه به شناختی که از جناب فرماندار دارم انتخابات را با امانت داری کامل برگزار می کند و همه کاندیدهای شورای شهر در نظر ایشان یکسان هستند و در امانت داری آقای امینی روش هیچ شک و شبه ای ندارم.

 

جایگاه شورای شهر رفیع است آن را پایین نیاوریم. هر کس که آدم خوب و محترمی است دلیل آن نیست که میتواند عضو شورای خوبی هم باشد. بعضی اشخاص فقط خوب بلدند حرف بزنند ولی از شورا و شهرداری چیزی نمیدانند و این بدبختی و فاجعه برای شورای شهر است.

وی به مباحث تخصصی شهرداری و شورای شهر اشاره کرد و گفت: در شهرداری پول حرف اول را نمی زند بلکه مدیریت، تدبیر و آینده نگری در اولویت کارها هستند.
وی افزود: شورای شهر بعنوان یک نهاد و پارلمان محلی می تواند در رشد، توسعه و مدیریت شهری بسیار با اهمیت و تاثیر گذار باشد.
این نامزد انتخابات شورای شهر بیان کرد: در مدیریت شهری و نظارت بر عملکرد شهردار، شورای شهر یعنی رییس جمهور، استاندار و فرماندار لذا نباید جایگاه شورای شهر را پایین آورد.
وی ادامه داد: برای مثال یک شهردار ضعیف یا شهردار متخلف را حتی رییس جمهور و استاندار هم نمی تواند برکنار کند اما شورای شهر این قدرت را دارد که در چنین مواردی ورود پیدا کند و نسبت به تغییر شهردار اقدام نماید لذا این نشان از قدرت شورا می باشد.
وی خاطرنشان کرد: شورای شهر یعنی تصمیم گیرنده شهر، یعنی برنامه ریز شهر و ناظر بر اعمال شهردار و شهرداری اما بحران و مفسده زمانی رخ می دهد که هر شورای شهری به دلایل خاص نتواند از اهرم قانونی خود استفاده کند.
معناصری ادامه داد: شورای شهر اگر به هر دلیلی نتواند بر عملکرد شهردار و شهرداری نظارت کند انروز روز فاجعه در آن مجموعه است و عواقب آن بر میگردد به مردم و شهروندان، لذا بایستی هر کسی عضو شورا می شود بداند که مسؤلیت سنگینی مردم بر دوش آن گذاشته اند لذا در ورود به شورا، اعضای شورا به قرآن قسم می خورند که حافظ بیت المال و مسولیتی که به آنها واگذار شده باشند.
وی اظهار کرد: اما بحران برای شهرداری ها از آنجا آغاز می شود که شورا نتواند نظارت بر عملکرد شهرداری داشته باشد و شورا زیر دست شهردار باشد آنروز روز فاجعه شهرداری و خسارت به شهر و مردم است.
این نامزد انتخابات شورای شهر گفت: یکی از اهداف و برنامه بنده در شورای شهر اسلامی این است که مردم احساس کنند که شورا زیر دست هیچ شهرداری نخواهد بود و مصالح و منافع شهری را هرگز فدای اهداف اشخاص و گروه ها نخواهیم کرد و با تجربیات فراوانی که در مدیریت شهری دارم حتما با حفظ جایگاه شورا به شهردار آینده کمک خواهم کرد.
گزارش از هادی شفیعی مجاز خبرنگار ایرنا، نشریه مهتاب شرق