آخرین روز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر جیرفت با ورود یک دانشجوی دکتر محیط زیست همراه شد / حضور عسکرپور تنور انتخابات را داغتر خواهد کرد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

‌به گزارش سایت کنارصندل، آخرین روز از ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای جیرفت در حالی ادامه داشت که تجمع اقشار مختلف بویژه جمعی از بزرگان ،‌ فرهنگیان و چهره های شاخص ورزشی از ساعات اولیه ظهر روز یکشنبه برای استقبال یکی از کاندیداها در محل فرمانداری جیرفت جلب توجه می کرد .

مهران عسکرپور از چهره های محبوب، ورزشکار و از مدرسان دانشگاههای جیرفت که در حال حاظر دانشجوی دکتری محیط زیست است پس از ادای احترام به ساحت مقدس شهدای گمنام با استقبال جمع کثیری از مردم، رسمأ وارد کارزار انتخابات شد تا به عنوان یکی از شاخص ترین چهره های ثبت نام کننده مطرح گردد.
مهران عسکرپور که دارای محبوبیت خاصی در بین مردم به ویژه جوانان است میتواند تنور انتخابات را داغ کند و شور و هیجان بیشتری به انتخابات ببخشد.

وی دارای مدرک کارشناسی تاریخ و کارشناسی ارشد فرهنگ و زبانهای باستان و دانشجوی دکتری محیط زیست است که نطق زیبا و صاحب نظر بودن در مسائل مختلف از جمله خصوصیات بارز عسکرپور است که او را مطرح کرده است.
لازم به ذکر است حضور و همراهی جمعی از بزرگان طوایف مختلف جیرفت با این نامزد برای ثبت نام انتخابات شورای شهر قابل توجه بود.