با سرعت عمل پلیس، قاتلان فرد ۳۳ساله عصر امروز در دلفارد دستگیر شدند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت از بازداشت قاتلان فرد ۳۳ساله عصر امروز در دلفارد خبر داد.
سرهنگ ملایی در تشریح این خبر گفت: مقارن ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه  ( ۱۰ / ۱ / ۹۶ ) در روستای سولان دلفارد و بدلیل اختلاف ملکی فامیلی نزاعی روی داد که شخصی بنام کرامت تربتی ۳۳ ساله متأهل و دارای زن و فرزند بر اثر ضربات چاقو بشدت مجروح و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.
فرمانده نیروی انتظامی جیرفت بیان کرد: به محض اعلام وقوع نزاع به فوریتهای پلیسی ۱۱۰ بلافاصله و دقایقی بعد، مأمورین انتظامی در محل حادثه حاضر و قاتلین و ضاربین بنامان (ع.ت) و (ی.ت) را در محل نزاع دستگیر و بازداشت کردند .

وی افزود: فرد دیگری نیز در این نزاع بشدت مجروح که به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل و حال وی وخیم گزارش شده است.

سرهنگ ملایی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده علت اکثر اینگونه قتل ها عدم کنترل خشم و عصبانیت لحظه ای می باشد ، گفت: کنترل خشم در مناسبات اجتماعی را جزء مهارتهای زندگی دانست که باید توسط خانواده ها و متولیان امر آموزش در خلقیات افراد نهادینه شود.

 

وی در پایان گفت: به مردم اطمینان خاطر میدهیم که نیروی انتظامی با عاملان ناامنی و مخلان امنیت، به شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.