قاتل فراری پس از ۱۲ سال دستگیر شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ ماشاالله ملایی‌فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل فراری پس از ۱۲ سال خبر داد و گفت: قاتل مسلح فراری «محمد.ج» که درسال ۸۴ مرتکب قتل مسلحانه فردی به هویت «کاوه خواجویی» درشهرستان جیرفت شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ ملایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در اوایل شب پانزدهم آذر ماه سال ۱۳۸۴۴ در بلوار بهشت زهرا (س) جیرفت بدلیل اختلافات قبلی نزاعی روی داد که در این نزاع جوانی ۲۲ ساله بنام کاوه خواجویی با شلیک سلاح فردی بنام( محمدـ ج) به قتل رسید.

 

فرمانده نیروی انتظامی جیرفت افزود: از همان زمان قاتل یاد شده متواری و تلاش ها جهت دستگیری وی بی نتیجه ماند .

 

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ وجود دلایل قطعی و محکمه پسند، اقدامات قضایی و انتظامی لازم انجام و نهایتأ مدتی قبل حکم قصاص قاتل صادر و متعاقب آن اطلاع حاصل شد که وی قصد خروج از کشور را دارد.

سرهنگ ملایی بیان کرد: لذا شناسایی محل اختفا و تردد وی بصورت ویژه و مشترک در دستور کارآگاهان پلیس جیرفت و کرمان قرار گرفت و در یک اقدام هماهنگ و حساب شده در تاریخ ۸/ ۱ / ۹۶ قاتل مذکور در شهر کرمان دستگیر شد.

 

وی در پایان گفت: به شهروندان عزیز اطمینان میدهیم برخورد جدی و حتمی با برهم زنندگان نظم و امنیت و مجرمین در دستور کار دایمی و همیشگی پلیس و دستگاه قضایی بوده و گذشت زمان مانع اجرای عدالت نخواهد بود.

سرهنگ