مهندس مرادکریمی به عنوان جانشین مدیرکل و رئیس کارگروه اجرایی تحقق جامع امرحفاظت ازعرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان منصوب شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

به گزارش سایت کنارصندل و نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان، دکتر محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان طی ابلاغی مهندس حسین مرادکریمی معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل را با حفظ پست و سمت سازمانی به عنوان جانشین مدیرکل و رئیس کارگروه اجرایی تحقق جامع امرحفاظت ازعرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان منصوب کرد.

 

دکتر کردستانی در جریان جلسه کارگروه اطفاء حریق این اداره کل اظهار داشت: حفاظت همه جانبه از عرصه های منابع طبیعی اصلی ترین وظیفه منابع طبیعی است که با توجه به خواسته مقام معظم رهبری در برخورد با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی باید با اقتدار و تدبیر کامل صورت گیرد.

وی افزود: سال ۱۳۹۶ را در حالی آغاز کرده ایم که براساس سیاست های کاری بایستی با تدبیر و اقتدار کامل با متخلفین و زمین خواران به طور قاطع برخورد کنیم و در این راه جای هیچگونه مماشات و مسامحه ای نیست.

 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان تصریح کرد: کارگروه اجرایی تحقق جامع امرحفاظت ازعرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان ، کارگروهی است که ضمن پیش بینی و پیشگیری مخاطرات حوزه منابع طبیعی باید به آسیب شناسی تمامی تخلفات این حوزه پرداخته و بهترین راهکار را برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی به کار بندد که در این خصوص علاوه بر اقدامات آموزشی ترویجی ، برخورد قاطع یگان حفاظت از منابع طبیعی را نیز باید شامل شود.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق کامل اهداف این کارگروه باید برای تمامی شهرستان های تابعه یک کارشناس معین ازستاد اداره کل تعیین شود تا امورات مربوط به حفاظت ازعرصه های منابع طبیعی با جدیت تمام پیگیری گردد و در این خصوص کلیه پرسنل موظف و مکلف به همکاری جدی با جناب آقای مهندس مرادکریمی هستند.

دکتر کردستانی با بیان اینکه اجرای دو طرح ملی «یک بزگتر ازچهار» و «طرح هفت» توانسته است تا حد بسیار زیادی از تخریب و تصرفات و به تبع آن جرائم حوزه منابع طبیعی را کاهش دهد اظهار داشت: یکی از وظایف مهم کارگروه اجرایی تحقق امر حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در جنوب کرمان علاوه بر جرم انگاری تخلفات حوزه منابع طبیعی بایستی تبیین و تشریح جرائم و مجازات های قضایی مربوطه در بین آحاد مردم باشد.

وی در پایان مهندس حسین مرادکریمی معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل را با حفظ پست و سمت سازمانی به عنوان جانشین مدیرکل و رئیس کارگروه اجرایی تحقق جامع امرحفاظت ازعرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان معرفی کرد.

 

 

متن ابلاغ مهندس مراد کریمی :

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای مهندس حسین مرادکریمی

با درود و سپاس

نظربه به تجارب ارزشمند ،تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان” جانشین اینجانب و رئیس کارگروه اجرایی تحقق جامع امرحفاظت ازعرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان” منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تقوای الهی درقالب اصول و سیاست های دولت تدبیرو امید وهمچنین با برنامه ریزی وهمکاری نیروهای متخصص و امکانات موجود در پیشبرد برنامه های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بویژه پیش بینی و پیشگیری در خصوص آتش سوزی، تخریب وتصرف عرصه های منابع طبیعی و برخورد قاطع با خاطیان ومتصرفین عرصه های ملی، باتأکید بر مشارکت جوامع محلی ،توسعه حفاظت مشارکتی و نظارت مستمر برعملکرد واحد های تابعه مرتبط گام های مؤثری بردارید. توفیق روز افزون شمارا ازخداوندحکیم خواستارم .

” راه امام پررهرو،سایه مقام معظم رهبری مستدام ”
محمدحسن کردستانی
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان